Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mimo słabszych wyników oglądalności TVP nie rezygnuje z "Wielkich testów"

W poniedziałek "Wielki test piłkarski" w TVP 1 obejrzało 1,4 mln widzów. Średnia widownia programów z tego cyklu jest jednak o prawie 1 mln większa, ale Telewizja Polska nie rezygnuje z formatu.

W czasie emisji "Wielkiego testu piłkarskiego" Jedynka miała 9,9 proc. udziału w rynku, przegrywając z konkurencją. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była Dwójka (36,4 proc. udziału; m.in. serialowe hity "Barwy szczęścia" i "M jak miłość"), przed Polsatem (15,2 proc.; Megahit) i TVN (12,8 proc.; m.in. "Na Wspólnej", "W-11" i początek "Szymon na żywo").
Pokazany w poniedziałek 21 maja "Wielki test" był siódmym programem z tego cyklu, emitowanego nieregularnie od 10 listopada 2008 roku – i miał z nich najniższą widownię. Średnie audytorium wszystkich "Testów" wynosi 2,3 mln osób, przy udziale 14,6 proc. (11,8 proc. w grupie komercyjnej). Do ub.r. włącznie widownia żadnego z programów cyklu nie spadała poniżej 2 mln osób. – "Testy" cieszą się dużą popularnością – podkreśla więc biuro prasowe TVP. – Jest to oryginalny format Jedynki i w tym roku jeszcze kilkakrotnie będzie gościł na antenie – zapowiada biuro prasowe.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

(23.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.