Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"American Idol" traci palmę pierwszeństwa

Logo programu "The Voice"

Produkowany przez telewizję NBC program "The Voice" został w lutym najpopularniejszym programem typu talent show w USA.

Nadawany od 5 lutego program "The Voice" cieszy się średnią oglądalnością od 7 do 10 mln widzów. Za każdym razem wyprzedza więc o ok. 1 mln swojego największego konkurenta i dotychczasowego lidera rynku, nadawany w telewizji Fox program "American Idol". Według analityków, NBC zawdzięcza popularność nowego programu trafnej decyzji promocyjnej - pierwszy, specjalny odcinek "The Voice" został nadany tuż po transmisji meczu Super Bowl i przyciągnął przed ekrany ponad 22 mln widzów. (ATS)

 

(05.03.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.