Zapisz się na:
Pressletter

Rymanowski w TVN 24 o poranku


... Bogdan Rymanowski (Fot. grandpress.pl)
13.02.2012 08:42

Od poniedziałku Bogdan Rymanowski prowadzi w TVN 24 poranną rozmowę ”Jeden na jeden”.

Program nadawany jest w dni powszednie o 7.30. ”Jeden na jeden” zastąpił w ramówce ”Rozmowę Rymanowskiego”, którą oglądać można było o 21.

 
Rymanowski nadal ma być gospodarzem niedzielnej ”Kawy na ławę”.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Delegata zajmie się dystrybucją kanałów telewizyjnych SPI International

Finanse i oferta programowa w drugim dniu przesłuchań kandydatów do władz TVP

Piotr Gąsowski poprowadzi teleturniej w Polsacie

Telewizje zarobiły na kampanii wyborczej cennikowo 8,63 mln zł

Producent „Uwagi!” choć zawieszony przez TVN, to wciąż pracuje


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

„Entertainment Weekly” wprowadza opłaty za treści w internecie

Time Inc., wydawca magazynów „Life”, „People”, „Sport Illustrated”, wprowadzi system opłat za treści w serwisie Entertainment Weekly.

Twitter zainteresowany przejęciem aplikacji Flipboard?

Rozmowy od początku roku prowadzone są przez dyrektora finansowego Twittera Anthony'ego Noto - donosi serwis Re/code - a wartość transakcji oscylowałaby wokół miliarda dolarów. Nie wiadomo jednak, czy zostanie ona sfinalizowana.

Instant Articles to wyzwanie rzucone Google. Kolejne od Facebooka

Zaledwie dwa tygdnie po tym, jak Google ogłosiło szczytną inicjatywę wspierania dziennikarstwa internetowego (Digital News Initiative), Facebook wystartował z funkcjonalnością Instant Articles. Jeśli okaże się sukcesem, być może wydawcy nie będą już "skazani na Google".

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine