Zapisz się na:
Pressletter

Rymanowski w TVN 24 o poranku


... Bogdan Rymanowski (Fot. grandpress.pl)
13.02.2012 08:42

Od poniedziałku Bogdan Rymanowski prowadzi w TVN 24 poranną rozmowę ”Jeden na jeden”.

Program nadawany jest w dni powszednie o 7.30. ”Jeden na jeden” zastąpił w ramówce ”Rozmowę Rymanowskiego”, którą oglądać można było o 21.

 
Rymanowski nadal ma być gospodarzem niedzielnej ”Kawy na ławę”.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Michał Rachoń zastąpił Krzysztofa Ziemca jako prowadzący "Woronicza 17" w TVP Info

Sławomir Zieliński nie jest już dyrektorem biura programowego TVP

Były naczelny "Faktu" Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji

W wiosennej ramówce Polsatu są trzy nowości

Polsat News będzie miał wieczorne wydania ”Wydarzeń”


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Michalski: Krytykowałem III RP. Dziś widzę, że rządy PiS są gorsze niż to, co stworzył Michnik

- Jarosław Kaczyński przeprowadza rewolucję kadrową na wzór Lenina. Ale ona nie ma treści, jest tylko pustka - mówi publicysta Cezary Michalski w rozmowie z Agatonem Kozińskim.

Telewizja bez przyszłości? TVP od podszewski

Telewizja Polska od 1989 roku jest traktowana przez każdy kolejny obóz rządzący jak łup polityczny. W takich warunkach – bez stałego finansowania, stabilnego kierownictwa i długofalowej strategii – nie da się rozwijać żadnej instytucji. Alternatywa? Proponujemy siedem kroków w kierunku stworzenia nowej Telewizji Publicznej.

1/5 z nas wydaje kupuje walentynkowe prezenty w sieci. Jak wykorzystują to marki?

Zgodnie z ubiegłorocznym badaniem SW Research, Polacy przeznaczają na święto zakochanych około 1,5 mld zł. Z ankiety Payback wynika natomiast, że 1/5 z nas wydaje swoje pieniądze na walentynkowe prezenty w internecie. Nietrudno się domyślić, że zarówno w tym roku, jak i w nadchodzących latach, statystyki te będą tylko rosnąć. Co powinni zrobić marketerzy, aby w pełni wykorzystać ten potencjał?

Nowa forma reklamy na Twitterze będzie atakowała użytkowników tuż po wejściu do aplikacji

W przeddzień ogłoszenia całorocznego sprawozdania finansowego Twitter wprowadza nowy format reklamowy – First View. To wideo wyświetlane użytkownikom na samej górze wszystkich wiadomości.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine