Zapisz się na:
Pressletter

Rymanowski w TVN 24 o poranku


... Bogdan Rymanowski (Fot. grandpress.pl)
13.02.2012 08:42

Od poniedziałku Bogdan Rymanowski prowadzi w TVN 24 poranną rozmowę ”Jeden na jeden”.

Program nadawany jest w dni powszednie o 7.30. ”Jeden na jeden” zastąpił w ramówce ”Rozmowę Rymanowskiego”, którą oglądać można było o 21.

 
Rymanowski nadal ma być gospodarzem niedzielnej ”Kawy na ławę”.

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Disco Hit Festiwal Kobylnica 2015 w telewizji miał 2,5 mln widzów

Prawie 2 mln telewidzów oglądało mecz siatkarzy Polska – USA

TVN 24 bez głównego wydania "Faktów"

TVP testuje emisję w 4K

Marcin Dorociński dziennikarzem śledczym - jesienią w HBO


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wydawca "Wprost" o aferze taśmowej i "Durczokgate": Nie opłaciło się...

Michał Lisiecki podlicza koszty "Durczokgate". - To się nie opłacało - mówi wydawca "Wprost". Kamil Durczok żąda od wydawnictwa i dziennikarzy łącznie 9 mln złotych odszkodowania.

Bunt w polskim Amazonie. Amerykański sen za 8,5 zł za godzinę

"Pracuj ciężko. Baw się dobrze. Twórz historię" - polscy pracownicy Amazona zdążyli już poznać pierwszy człon sloganu firmy, dla której pracują. Jeśli ich sytuacja się nie poprawi, zastrajkują.

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine