Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

3,3 mln widzów miały pierwsze odcinki "Galerii" w TVP 1

Akcja serialu rozgrywa się w galerii handlowej, której scenografię zbudowano we wrocławskim studiu ATM Grupy (fot. ATM)

Po trzech odcinkach serial "Galeria" przyciąga do TVP 1 średnio 3,3 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

"Galeria" jest emitowana od poniedziałku 30 stycznia, w dni powszednie o 17.30. Widownia serialu spada: pierwszy odcinek zgromadził 3,6 mln osób, drugi 3,3 mln, a trzeci 3,2 mln. Średnio Jedynka ma w czasie emisji "Galerii" 25,3 proc. udziału w rynku. Polsat uzyskuje w tym czasie 22,3 proc. (m.in. docu soap "Dlaczego ja?"), TVN – 17,4 proc. (m.in. seriale sądowe), a TVP 2 – 11,4 proc. (m.in. teleturniej "Jeden z dziesięciu"). Inaczej wygląda to jednak w grupie komercyjnej 16-49, gdzie zdecydowanym liderem jest Polsat mający 28 proc. udziału, a Jedynka zajmuje drugie miejsce z 18,3 proc. Udział TVN w tej grupie wynosi 15,1 proc., a Dwójki – 10,3 proc.
Przed wprowadzeniem "Galerii" Jedynka nadawała w tym paśmie serial "Plebania", którego ostatni odcinek przyciągnął 3,6 mln widzów, a cały sezon wrzesień 2011–styczeń 2012 oglądało średnio 2,8 mln osób. (RUT)

(03.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.