Zapisz się na:
Pressletter

TVP HD będzie nadawać programy w 3D

autor: Maciej Kozielski
...
18.01.2012 15:09

Jesienią br. do ramówki TVP HD mają trafić programy nadawane w technologii trójwymiarowej – wynika z nieoficjalnych informacji.

TVP HD chce nadawać pasma 3D, w których prezentowane będą polskie produkcje. Telewizja publiczna prowadzi już rozmowy w tej sprawie z partnerami.

 
To część zmian, które szykuje TVP HD w związku z planem uruchomienia kanałów TVP 1 i TVP 2 w wersji HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
 
TVP HD ma 0,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 0,26 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement, 1 października – 31 grudnia ub.r.).
 
Produkcje w trójwymiarze oferują już Canal+ Cyfrowy (w paśmie Canal+ 3D) i ITI Neovision (jako bloki w jednym z kanałów nadających pod marką nPremium).

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVN skończył z serialem "Prawo Agaty" oglądanym przez 2 mln widzów

Sympatycy TV Republika piszą setkami listy do KRRiT

Finał Ligi Europejskiej oglądało w polskiej telewizji 4 mln widzów

"Kuba Wojewódzki" dzięki odcinkowi z Komorowskim miał wyższą średnią niż jesienią

Delegata zajmie się dystrybucją kanałów telewizyjnych SPI International


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

BONG BONG BONG, czyli nie wierzmy internetowi [ORLIŃSKI]

Dyskusja po pojawieniu się w programie Tomasza Lisa fałszywych wpisów na Twitterze rzekomej córki Andrzeja Dudy poszła u nas w przewidywalnym, spiskowo-politycznym kierunku.

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Marketing emocji, czyli najciekawsze kampanie na Dzień Matki

Anna Elwart z Cube Group specjalnie dla Interaktywnie.com wybiera i komentuje najciekawsze kampanie związane z Dniem Matki.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine