Zapisz się na:
Pressletter

TVP HD będzie nadawać programy w 3D

autor: Maciej Kozielski
...
18.01.2012 15:09

Jesienią br. do ramówki TVP HD mają trafić programy nadawane w technologii trójwymiarowej – wynika z nieoficjalnych informacji.

TVP HD chce nadawać pasma 3D, w których prezentowane będą polskie produkcje. Telewizja publiczna prowadzi już rozmowy w tej sprawie z partnerami.

 
To część zmian, które szykuje TVP HD w związku z planem uruchomienia kanałów TVP 1 i TVP 2 w wersji HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
 
TVP HD ma 0,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 0,26 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement, 1 października – 31 grudnia ub.r.).
 
Produkcje w trójwymiarze oferują już Canal+ Cyfrowy (w paśmie Canal+ 3D) i ITI Neovision (jako bloki w jednym z kanałów nadających pod marką nPremium).

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Związek montażystów skarży do premiera, że TVP łamie ustawę radiofonii i telewizji

Zmarł amerykański dziennikarz Dominick George Pardo, znany jako Don Pardo

Muzo.tv rozpocznie nadawanie 26 września

Grzegorz Skrzecz nie będzie zapraszany do programów Orange Sport

Jan Englert lektorem serialu w History


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Netia miesza w telewizji

GigaKablówka to marka, pod którą operator walczy o abonentów dawnego Astera.

„To homoterror”. Wydawca walczy

Jak się okazuje, we Włoszech nie można już żartować z gejów, bo grozi to linczem w sieci, oskarżeniem o homofobię, a może nawet wyrokiem skazującym sądu.

Poczta Polska na YouTube, czyli państwowy moloch odświeża wizerunek

Kampania na YouTube, w której bracia Komersowie zachęcić mają do korzystania z usług Poczty Polskiej, nie zyskała uznania w oczach ekspertów od kreowania marki. Humor jest drętwy, dialogi nieciekawe, a przekaz zupełnie nieczytelny.

Internet jest wszędzie, czyli jak marki nie pozwalają nam być offline

Akcję Kit Kat, w której prawie dwa lata temu w miejscach publicznych ustawiono ławki blokujące dostęp do internetu, pokazuję zawsze jako przykład zjawiska określanego jako wylogowani, de-teching lub JOMO (joy of missing out).

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów





Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine