Zapisz się na:
Pressletter

TVP HD będzie nadawać programy w 3D

autor: Maciej Kozielski
...
18.01.2012 15:09

Jesienią br. do ramówki TVP HD mają trafić programy nadawane w technologii trójwymiarowej – wynika z nieoficjalnych informacji.

TVP HD chce nadawać pasma 3D, w których prezentowane będą polskie produkcje. Telewizja publiczna prowadzi już rozmowy w tej sprawie z partnerami.

 
To część zmian, które szykuje TVP HD w związku z planem uruchomienia kanałów TVP 1 i TVP 2 w wersji HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
 
TVP HD ma 0,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 0,26 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement, 1 października – 31 grudnia ub.r.).
 
Produkcje w trójwymiarze oferują już Canal+ Cyfrowy (w paśmie Canal+ 3D) i ITI Neovision (jako bloki w jednym z kanałów nadających pod marką nPremium).

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wśród widzów naziemnej telewizji maleje oglądalność TVP 1, TVP 2 i TVN

Dziennikarka Roku w Niemczech ostrzega przed kremlowską "spin-lawiną" (wideo)

Spośród największych kanałów tylko Polsat zyskał widzów w lutym

Seriale, które przyniosły stacjom najwięcej pieniędzy to "Na Wspólnej" i "Pierwsza miłość"

ATM Rozrywka zarobił w 2014 roku na reklamach blisko 20 mln zł


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Kopytko, czyli media i przerost jednego organu

Nie ma organizmu, który rozwijałby się tak dynamicznie jak media. Zmiany widać z dnia na dzień. Wzrost, przerost, gigantyzm. Tyle że jednego organu.

Wirtualna Polska zmierza na parkiet

Prospekt emisyjny jest już w Komisji Nadzoru Finansowego. Alternatywa to sprzedaż akcji portalu inwestorowi branżowemu.

Miliard na kampanie SEM?

Ponad miliard złotych nakładów na reklamę SEM w polskim internecie, prawie 40-procentowy udział w globalnych wydatkach na reklamę internetową i blisko jedna trzecia wyszukiwań za pomocą urządzeń mobilnych - to trzy wskaźniki, które według ekspertów z branży ankietowanych przez Interaktywnie.com, ziszczą się do końca 2015 roku. Wzrost rynku marketingu w wyszukiwarkach nie będzie może okazały, ale z pewnością nie należy spodziewać się spadków.

Bezprzewodowe ładowarki

Smartfony, tablety, a coraz częściej także smartwatche i inne podłączone do sieci urządzenia mobilne, wymagają ładowania przynajmniej raz na dobę. Ikea postanowiła wyjść naprzeciw tej potrzebie i zaprojektowała linię mebli, wyposażonych w bezprzewodowe ładowarki. Nowe rozwiązania zostały zapowiedziane na targach MWC 2015 i powstaną we współpracy z konsorcjum Wireless Power Consortium.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
reporter radiowy
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine