Zapisz się na:
Pressletter

TVP HD będzie nadawać programy w 3D

autor: Maciej Kozielski
...
18.01.2012 15:09

Jesienią br. do ramówki TVP HD mają trafić programy nadawane w technologii trójwymiarowej – wynika z nieoficjalnych informacji.

TVP HD chce nadawać pasma 3D, w których prezentowane będą polskie produkcje. Telewizja publiczna prowadzi już rozmowy w tej sprawie z partnerami.

 
To część zmian, które szykuje TVP HD w związku z planem uruchomienia kanałów TVP 1 i TVP 2 w wersji HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
 
TVP HD ma 0,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 0,26 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement, 1 października – 31 grudnia ub.r.).
 
Produkcje w trójwymiarze oferują już Canal+ Cyfrowy (w paśmie Canal+ 3D) i ITI Neovision (jako bloki w jednym z kanałów nadających pod marką nPremium).

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zmarł dziennikarz sportowy TVP Grzegorz Świątkiewicz

Dziennikarka telewizyjna rzuciła pracę na wizji z powodu marihuany (wideo)

Ponad 9,5 mln telewidzów w Polsce oglądało na otwartych antenach jak siatkarze zdobywali złoto

Prowadząca programy w Kuchnia+ i aktor znany z seriali zginęli w wypadku

"Ojciec Mateusz" stracił widzów, ale pozostał liderem pasma


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Polsat liczy pieniądze z siatki. 400 tys. abonentów. Stacja przepłaciła?

Ponad 400 tys. abonentów płatnej telewizji wykupiło dostęp do kanałów Polsat Volleyball umożliwiających oglądanie mistrzostw świata w siatkówce. Ale Polsat przepłacił za prawa do transmisji - uważają analitycy.

„Rzeczpospolita” szybciej trafi do czytelników

„Rzeczpospolita" przyspiesza publikację wydań elektronicznych. 
Od dziś już o godzinie 21 będzie udostępniane jej e-wydanie z datą z dnia następnego.

„Salesmenship of the moment”, czyli aplikacja Catch-a-plane

Z pewnością pamiętacie ubiegłoroczną kampanię British Airways pod hasłem #LookUp – billboardy, a dokładnie osoby z umieszczonych na billboardach zdjęć, reagowały na przelatujące samoloty BA. Nie dość, że wygenerowała ona spory buzz, wszyscy o niej mówili, to kampania ta dostała także na festiwalu w Cannes Grand Prix – jury doceniło m.in. jej „salesmanship of the moment”.

Powiedz tak dla TakSówki

Dokładnie w poniedziałek, 15 września miała swoją premierę Prowly 1.0 – nowa wersja polskiej aplikacji dla PR-owców. Z tej okazji jej twórcy zorganizowali nietypową akcję marketingową „Spotkajmy się w TakSówce”, w ramach której w dniach od 15 do 19 września zapraszają wszystkich PR-owców do wspólnych przejazdów na terenie Warszawy. Podczas bezpłatnej trasy zapoznają ich z nowymi funkcjami Prowly 1.0.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine