Zapisz się na:
Pressletter

TVP HD będzie nadawać programy w 3D

autor: Maciej Kozielski
...
18.01.2012 15:09

Jesienią br. do ramówki TVP HD mają trafić programy nadawane w technologii trójwymiarowej – wynika z nieoficjalnych informacji.

TVP HD chce nadawać pasma 3D, w których prezentowane będą polskie produkcje. Telewizja publiczna prowadzi już rozmowy w tej sprawie z partnerami.

 
To część zmian, które szykuje TVP HD w związku z planem uruchomienia kanałów TVP 1 i TVP 2 w wersji HD w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.
 
TVP HD ma 0,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 0,26 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement, 1 października – 31 grudnia ub.r.).
 
Produkcje w trójwymiarze oferują już Canal+ Cyfrowy (w paśmie Canal+ 3D) i ITI Neovision (jako bloki w jednym z kanałów nadających pod marką nPremium).

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Christian Anting awansował do zarządu Grupy TVN

Stefano Terrazzino na antenie TLC pomoże Dodzie wybrać suknię ślubną

TVP 1 szykuje debatę przed referendum

TVP chce rekompensaty za brak sygnału z meczu Legii rozgrywanego w Albanii

Nuta.tv i Romance TV od września w Vectrze


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Ukraina odbiera dziennikarce akredytację

Brytyjska dziennikarka telewizyjna Kitty Logan publikująca relacje z Donbasu straciła właśnie akredytację wystawioną przez Ukrainę. Na podstawie informacji opublikowanych przez nią w mediach społecznościowych SBU zarzuca jej, że podżegała rebeliantów do ostrzelania pozycji ukraińskich. To miało jej zagwarantować gorące ujęcia z linii frontu.

Facebook pokazał firmowego drona

Facebook pokazał film nakręcony podczas budowy takiego bezzałogowego samolotu. Maszyna będzie miała rozpiętość skrzydeł porównywalną z Boeingiem 737, ale ważyć ma tyle, co jedna trzecia toyoty prius.

Urządzenia Wearables wspierają naszą aktywność fizyczną

Z badania firmy Wristly, niezależnej platformy, obserwującej sposoby wykorzystania Apple Watch wynika, że urządzenie to w znaczącym stopniu motywuje jego użytkowników do bardziej aktywnego trybu życia. Tzw. Early adoptersi, którzy kupili zegarek 4 miesiące temu, chwilę po jego premierze, częściej wybierają się na dłuższe spacery, wykonują więcej ćwiczeń, przekonują się do uprawiania różnych dyscyplin sportowych.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine