TVP: spoty przy meczach Euro 2012 nawet po 300 tys. zł
Ceny reklam w TVP 1 i TVP 2 przy przyszłorocznych meczach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej mogą sięgać nawet 300 tys. zł – dowiedział się ”Presserwis”.
– Nie udzielamy informacji na ten temat – ucina Marek Kłuciński, zastępca dyrektora biura reklamy i handlu Telewizji Polskiej, poproszony o komentarz. Prezentacja oferty na Euro 2012 ma się odbyć w styczniu bądź lutym przyszłego roku.
– Trudno mi sobie wyobrazić, by znaleźli się reklamodawcy, którzy chcieliby tyle zapłacić za reklamę przy meczach – komentuje menedżer jednego z domów mediowych.
Według naszych informacji, biuro reklamy i handlu TVP miałoby udzielać od nich jedynie kilkuprocentowych rabatów.
Przypomnijmy, że podczas Euro 2008 najdroższy w cenniku Polsatu był spot przy meczu Polska – Niemcy; kosztował 170 tys. zł.
KOZ