Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polsat nie dostał zgody na zmianę profilu kanału TV 6

TVN skończył z serialem "Prawo Agaty" oglądanym przez 2 mln widzów

Sympatycy TV Republika piszą setkami listy do KRRiT

Finał Ligi Europejskiej oglądało w polskiej telewizji 4 mln widzów

"Kuba Wojewódzki" dzięki odcinkowi z Komorowskim miał wyższą średnią niż jesienią


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Wschodni

Przegląd mediów

Redaktor naczelny "The Guardian" odchodzi po 20 latach

Alan Rusbridger, redaktor naczelny dziennika "The Guardian" po 20 latach odchodzi ze stanowiska. Nową naczelną zostanie Katharine Viner.

Jak oni się chwalą, czyli przesłuchanie prezesów TVP

Ostatni dzień przesłuchań kandydatów do zarządu TVP zarezerwowany był dla obecnych władz telewizji. Przed członkami rady nadzorczej stawili się kolejno dwaj wiceprezesi spółki: Bogusław Piwowar i Marian Zalewski oraz prezes Juliusz Braun. Wszyscy przekonywali, że przez ostatnie cztery trudne dla TVP lata udało się odnieść wiele sukcesów. Dobre samopoczucie zmącili im jednak członkowie rady co i raz przebąkując o programowej mizerii.

Chcesz mieć angażujący fanpage? Zobacz, jakich treści oczekują internauci

Użytkownicy deklarują, że w mediach społecznościowych dołączają do profili marek przede wszystkim po to, by dowiadywać się o nich więcej. Na fanpage'ach najbardziej cenią treści informacyjne, ale chętniej dzielą się kontentem rozrywkowym lub związanym z ich pasjami - to wyniki kolejnej edycji badania Wave 8, które jest prowadzone przez dom mediowy Universal McCann cyklicznie, na całym świecie. Dane, które prezentujemy, dotyczą wyłącznie polskiego internetu.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine