Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



99 chętnych na bezpłatny czas antenowy w kampanii referendalnej

Ewa Chodakowska jesienią nadal w Kuchni+

Klienci Vectry mogą stracić TeleToon+, MiniMini+ i Ale Kino+

Zuzanna Ziomecka z programem w Polsat Cafe

Decyzja w sprawie konkursów na zarządy TVP i Polskiego Radia może w przyszłym tygodniu


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Dopaść skrzywdzonego, czyli hejt nasz powszedni

Język nienawiści zalewa nas w internecie. Ale fatalny przykład idzie z debaty publicznej w realu: z polityki i mediów.

Selfie nie służy firmie Canon

Japoński koncern produkujący sprzęt fotograficzny zanotował kwartalny spadek zysku i obniżył prognozę na ten rok. Klienci do robienia zdjęć coraz częściej używają smartfonów.

Bezprzewodowa ładowarka w monitorze

Wykorzystana technologia (standard Qi) wrażenia rzecz jasna nie robi, ale imponować może pomysł, w jaki ją wykorzystano. Na pierwszy rzut oka wszystko tu pięknie gra. Pracując przy komputerze często kładziemy telefon na biurku. Teraz możemy położyć go na monitorze i przy okazji naładować.

Erica Orange i Jared Weiner: „Zbyt wiele firm wierzy w to, że są niewidzialne, że zmiany ich nie dotyczą”

Erica Orange razem ze swoim mężem Jaredem Weinerem współtworzą firmę The Future Hunters, przodującą w branży consultingu, związanym z obserwowaniem trendów oraz wpływu nadchodzących zmian na funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych sektorach globalnego rynku. W ramach swoich kompetencji każdego dnia współpracują z największymi markami, a pełna lista Ich klientów przedstawia się naprawdę imponująco.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine