Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Siatkówka na liście wydarzeń z obowiązkową transmisją otwartą dopiero w przyszłym roku

Ponad 50 mediów weźmie udział w akcji "70 sekund ciszy"

MTV pokaże trzecią edycję reality show "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy"

TVN Siedem jesienią z pasmem kobiecym i dokumentalnym

Hubert Urbański poprowadzi program w TTV


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Ukraina: Polska dziennikarka transportowana do Kijowa

Polska dziennikarka Bianka Zalewska, która została ranna na wschodniej Ukrainie, jest przewożona do Kijowa - poinformował właściciel stacji telewizyjnej Espresso TV Mykoła Kniażycki. Polka jest reporterką tej stacji.

Znanylekarz.pl inwestuje w turecki serwis internetowy

Spółka, która wyliczyła, że jest liderem na rynku europejskim, chce umawiać wizyty u lekarza na całym świecie.

La Caravane, czyli marki na trasie Tour de France

La Caravane, bo tak nazywa się ta parada marek będąca od 1930 roku (sic!) nieodłączną częścią Tour de France, z muzyką, okrzykami etc. wprowadzała bardzo fajną atmosferę, coś bardziej na kształt festiwalu w Rio de Janeiro niż imprezy kolarskiej.

Mobilna reklama w m-bankowości

Klientom nie wystarcza już całodobowy dostęp do konta przez internet. Oczekują czegoś więcej, łatwego zarządzania pieniędzmi i portfela w telefonie. Z komórkami nie rozstaje się 88% ich użytkowników (dane z 2012 r.), stąd rosnąca ilość kont mobilnych czy bezgotówkowych płatności wykonywanych za pomocą nowoczesnych urządzeń przenośnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine