Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



TVP sprzedała programy do krajów europejskich i Korei Południowej

Tomasz Sekielski rozpoczął współpracę z "Wiadomościami"

Prezes TVP: Zmianę decyzji Krajowej Rady przyjmujemy z żalem

Po odejściu prezesa Libickiego, akcje Cyfrowego Polsatu straciły 6 procent

HBO zwolni 150 osób


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Skazany w aferze Stella Maris kandyduje do Rady Miasta Gdańska

Marek Formela, był redaktor naczelny "Głosu Wybrzeża", skazany w aferze kościelnego wydawnictwa Stella Maris, kandyduje na radnego Gdańska z listy SLD na pierwszym miejscu w okręgu piątym. SLD przedstawił we wtorek swoje "jedynki" do rady miasta Gdańska.

Libicki rozstaje się z Cyfrowym Polsatem. Przez konflkt z synem Solorza?

Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu, złożył rezygnację ze stanowiska. Uznawany był za prawą rękę Zygmunta Solorza-Żaka. Z Polsatem związany był od prawie 20 lat. Rynk huczy od plotek.

Dla jednej reklamy

Dla jednej reklamy nie warto tworzyć całego wpisu? Dla błahego tematu, dla kiepskiej reklamy nie, dla dobrej warto.

MaffCloud

I posypały się gromy. Maffashion kłamała, obrzydliwa manipulacja, sponsorowana ustawka, Orange prowokuje i oszukuje, blogosfera utraciła wiarygodność itd. itp.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine