Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Kurski rzucił pomysł Telewizji Wyszehradzkiej, planowano ją już 11 lat temu

Turecki serial ma dać widzom Jedynki oddech i poprawić oglądalność "Wiadomości"

Comcast kupił studio filmowe DreamWorks Animation za prawie 4 mld dol.

Grupa Polsat pokaże na antenach otwartych aż 24 mecze Euro 2016

TVP żąda kodów pocztowych uczestników panelu telemetrycznego, Nielsen odmawia


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Telewizja Puls wykorzystuje gorszą sytuację w TVP. Są dni kiedy ma większą widownię

W kwietniu obie główne anteny Telewizji Polskiej - TVP 1 i TVP 2 - mają łączne udziały mniejsze niż sam Polsat czy TVN. Tak źle w TVP jeszcze nie było. Tę sytuację wykorzystuje Telewizja Puls, która w niektórych dniach notuje wyższą widownię niż TVP

Grażyna Torbicka. Moment wolności

Prowadziła niedawno w Teatrze Narodowym spotkanie z bohaterami filmu "Droga do mistrzostwa" Bartosza Konopki. Kiedy dziękowała artystom, Agnieszka Holland powiedziała: - A teraz podziękujmy Grażynie. Zerwały się brawa.

Żonglujący kanałami

„Być obecnym na Facebooku” nie jest strategią marketingową.

Cyfrowi aktorzy w filmach. Jak wyglądała droga od prostych modeli 3D do fotorealizmu?

Człowiek generowany komputerowo to efekt, który przeszedł niezwykle długą ewolucję. Wciąż jednak tkwi w połowie drogi do doskonałości. Kolejne etapy jego rozwoju rozwiązywały stare problemy… i tworzyły nowe.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine