Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Po zakończeniu mundialu TVP 1 stracił pozycję lidera rynku

Robert Makłowicz ma swój program w Polsat Food Network

Polsat Sport podczas meczu siatkówki Polska - Serbia miał wyższy udział niż największe stacje

TVN wraca do bloków reklamowych między programami w niedzielne wieczory

TVP pokonała TVN w charytatywnym meczu piłkarskim


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Z dziejów reklamy. Od lepu na prusaki po kampanie na fejsie

Branża reklamowa przeszła długą drogę. Po upadku PRL powstawała praktycznie od zera. Teraz walczy o dalszy rozwój w oplatającej każdy biznes internetowej sieci.

Zamienią e-widzów w klientów

Pomysł na biznes: Vintom łączy technologię z content marketingiem. Polskie rozwiązanie niebawem zostanie przedstawione światu

Zapłać puszką - McDonald's nie chce twoich pieniędzy

Całkiem niedawno pisałem o alternatywnych metodach płatności, które – być może – zostaną w przyszłości spopularyzowane, przynajmniej lokalnie. Ten kierunek postanowił utrzymać i wykorzystać szwedzki oddział McDonald’sa, który wraz z agencją DDB Stockholm przygotował akcję, zachęcającą do użycia aluminiowych puszek do zapłaty za niektóre produkty z menu restauracji.

W oczekiwaniu na iWatcha - wszystko co wiemy o pierwszym zegarku Apple

Gdy w 2007 roku prezentowano pierwszy model iPhone’a, spora część ekspertów była przekonana, że na rynku nie ma dla niego miejsca. Apple udowodniło jednak, że jest w stanie nie tylko się na nim odnaleźć, ale też niemal całkowicie go zmienić.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
ilustrator
fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine