Zapisz się na:
Pressletter

Kanał Mango 24 uruchomi bloki tematyczne



25.06.2007 08:30
Kanał telezakupowy Mango 24, należący teraz do Grupy TVN, pod koniec lipca uporządkuje swoje programy w bloki tematyczne.
TVN rozpoczął już produkcję programów na potrzeby odświeżonego Mango 24. Od końca lipca będą one odtwarzane na antenie, natomiast prawdopodobnie jesienią stacja uruchomi emisję wybranych programów na żywo. Programy telesprzedażowe będą emitowane w blokach tematycznych z kategorii: fitness, kulinaria, zdrowie, uroda, usługi finansowe, muzyka i rozrywka. Każdy z bloków ma trwać 1-2 godziny. - W ten sposób kanał zyska ramówkę. Na początku jej funkcjonowania codziennie każdy blok będzie nadawany o innej godzinie, byśmy mogli sprawdzić, w których porach najlepiej sprzedają się produkty z danej branży – mówi Maciej Bukowski, prezes Mango Media. Po przejęciu kanału przez TVN niecałe dwa miesiące temu zwiększył się jego zasięg – emitowany jest na wszystkich antenach tematycznych grupy. Wkrótce bloki Mango pojawią się w kanałach przygotowywanych przez ITI na potrzeby platformy cyfrowej N oraz w Pulsie. Na razie nie wiadomo, czy Mango wróci do współpracy z Telewizją Trwam (zawieszonej na początku roku). - Do rozmów w tej sprawie wrócimy pod koniec sierpnia. Liczę na to, że dojdziemy do porozumienia – mówi Bukowski. Fotografie z pierwszych produkcji TVN-u na potrzeby Mango 24 można zobaczyć na stronie www.press.pl.
 
(AG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Telewizje szukają utalentowanych dzieci, żon dla pastorów i ekstremalnych przygód

Walka Mayweather jr – Pacquiao w otwartym kanale TVP

TVN Active zdaniem specjalistów ma potencjał (opinie)

Walka Floyd Mayweather Jr. – Manny Pacquiao najprawdopodobniej w TVP

Wydawca TVP Info Sławomir Matczak został zwolniony dyscyplinarnie


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Sąd uznał, że program TVN "Top Model" promował nagość. Stacja musi zapłacić KRRiT 150 tys. zł

Stacja TVN przegrała przed sądem proces z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Sprawa dotyczyła trzech odcinków programu "Top Model", które emitowano jesienią 2011 roku. W jednym z odcinków juror programu Dawid Woliński dotykał piersi uczestniczki "Top Model" Angeliki Fajcht.

TFI chcą płacić za WP nie więcej niż 30 zł

Wirtualna Polska ma spory potencjał — uważają zarządzający, ale jak zwykle kręcą nosem na cenę w ofercie publicznej

Social media, radio i mobile, czyli jak mogą reklamować się ubezpieczyciele

Branża ubezpieczeń jest nastawiona na efekty, ale w jej kampaniach nie brakuje miejsca także na realizację niestandardowych działań. Paulina Przetacka z Carat Polska udowadnia to, przytaczając poniższe przykłady.

Zobacz, jak zmieniło się Otomoto.pl

Serwis Otomoto.pl działa na nowej platformie, w nowej szacie graficznej i z nowym logo. Odświeżył także aplikacje mobilne. To pierwsza tak duża zmiana od powstania serwisu w 2004 roku.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine