Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe firmy próbują dotrzeć ze swoim przekazem poprzez YouTube (wideo)

Firmy przekonują internautów do subskrypcji swoich kanałów na YouTube

Według raportu firmy Chimney Poland, która analizowała kanały YouTube największych polskich firm (z listy 500 "Rzeczpospolitej"), najwięcej subskrybentów ma Castorama, najwięcej wyświetleń zebrała produkcja wideo dla marki Play, a najwięcej filmów zamieścił Lidl. Z kolei najbardziej efektywny jest kanał MetLife Polska.

W badanym przez Chimney Poland okresie (wrzesień 2014) najwięcej subskrybentów miał kanał sieci Castorama Polska - 99,2 tys. (obecnie już ponad 120 tys.). Był on też liderem w kategorii najbardziej lubianych kanałów, czyli ma najwięcej kciuków w górę. Oto jeden z filmów tego kanału:


Pod względem liczby wyświetleń najlepszy jest jednak kanał marki Play należącej do operatora P4. W badanym czasie jego filmy miały 36,5 mln wyświetleń.


Z kolei Lidl Polska wrzuca na swój kanał firmowy najwięcej filmów (w czasie przeprowadzania badania było ich tam ponad 1,2 tys.).
 

Najbardziej efektywny biorąc pod uwagę liczbę wyświetleń do liczby filmów opublikowanych w ciągu roku jest kanał MetLife Polska. W czasie analizy kanałowi MetLife Polska 2,7 mln wyświetleń przyniosło dziewięć filmów. Obecnie znajduje się tam 13 filmów, a kanał subskrybuje 138 użytkowników.
"Z platformy YouTube korzysta miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają miliony filmów. W Polsce to główny serwis wideo z 16 milionami użytkowników, rośnie też liczba konsumentów, którzy w ogóle nie oglądają telewizji, dlatego naszą kampanię realizujemy również za pomocą tej platformy. Dodatkowo obserwując ruch na kanale i liczbę odsłon poszczególnych filmów możemy monitorować wyniki kampanii reklamowych i działań promocyjnych" – komentuje Aneta Świercz–Grądkowska, dyrektor ds. reklamy i promocji w MetLife. Najwięcej wyświetleń na kanale firmy miał ten film:


 

(ED)

(13.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.