Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rządowa promocja Biedronki była warta 7,2 mln zł - obliczył IMM

Wypowiedzi i działania rządu na temat Biedronki zapewniły Jeronimo Martins promocję o rynkowej wartości 7,2 mln zł – wyliczył Instytut Monitorowania Mediów.

Najpierw premier Ewa Kopacz powiedziała w programie TVP Info, że "w Biedronce warzywa są super", a potem Grzegorz Schetyna, szef polskiej dyplomacji, przyznał Pedro Pereira da Silvie, dyrektorowi operacyjnemu grupy Jeronimo Martins, Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Z monitoringu IMM wynika, że liczba wzmianek na temat sieci dyskontów Biedronka, które od 1 do 29 lipca br. ukazały się w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, w telewizji, radiu i prasie, sięgnęła blisko 30 tysięcy. Wcześniej o Biedronce w mediach społecznościowych i tradycyjnych wspominano średnio od 12 do 18 tys. razy przez miesiąc.
Jedna piąta lipcowych publikacji o Biedronce zawiera wzmianki o premier Ewie Kopacz lub ministrze Schetynie. O rynkową wartość tych przekazów zapytał na Twitterze dziennikarz Mikołaj Nowak. W odpowiedzi IMM poinformował, że wartość ekwiwalentu reklamowego z telewizji, prasy, radia oraz Internetu wyniosła 7,2 mln zł.
W pierwszym półroczu br. Jeronimo Martins Polska wydał na reklamę 115,5 mln zł - wynika z danych cennikowych Kantar Media.

(AMP, 29.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.