Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Expert da odetchnąć od reklamy z Lisowską

Internauci na ponad 10 anty fan page "Rzygam reklamą Media Expert" zamieszczają memy i parodie spotu

Najliczniejszy anty fan page reklamy Media Expert z Eweliną Lisowską zgromadził już ponad 30 tys. fanów. Dlatego firma w najbliższych dniach zmieni mediaplan, by "widzom dać odrobinę wytchnienia" od denerwującej reklamy.

Ewelina Lisowska, była uczestniczka programu "X-Factor" (TVN), w listopadzie br. zastąpiła Dodę (Dorotę Rabczewską) w kampanii sieci sklepów Media Expert.
W spocie emitowanym w telewizji, radiu i Internecie wykorzystana jest melodia jej piosenki "W stronę słońca", do której ułożono słowa promujące sklepy ze sprzętem RTV i AGD - "Włączamy niskie ceny, Media Expert".
Kreacja tej reklamy jest irytująca a media plan tak intensywny, że wielu odbiorcom mediów puszczają nerwy. Internauci zakładają anty fan page (zatytułowanych "Rzygam reklamą Media Expert" jest już ponad 10), tworzą memy i przeróbki reklam: z Hitlerem czy Chuckiem Norrisem. Najliczniejszy anty fan page "Rzygam reklamą Media Expert" zgromadził już ponad 30 tys. fanów (założono go 23 grudnia br.).
Dlatego Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert, informuje, że firma na bieżąco obserwuje, jak komentowana jest ich kampania. - Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - tłumaczy Mystkowski.
Jednak Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven, uważa, że problemem kampanii nie jest jej intensywność, ale słaba kreacja. - Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców - tłumaczy Bartnik. - W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - stwierdza Bartnik. Choć jest realistą, wie, że nawet kiepska reklama ostatecznie nie wpłynie na sprzedaż produktów, które sieć oferuje. - Jeśli ktoś może zapłacić za iPada mniej w tej sieci, to nawet jeśli zirytowała go reklama, to nie jest to wystarczająco silny argument, by zrezygnować z zakupu - uważa.
Kreację kampanii przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom produkcyjny Flota Filmowa.
Poprzednio za zakup mediów dla Media Expert odpowiadał dom mediowy Starcom. O tym, kto zaplanował i zakupił media do najnowszej kampanii, Media Expert nie informuje. Zapytaliśmy media plannerów kto odpowiada za intensywność nadawania reklamy, czasem nawet trzykrotnie w jednym bloku reklamowym - dom mediowy, klient czy może same media? Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, odpowiedział nam tylko: - Media nie mogą nadawać spotów, które im się podobają z powodu wolnego czasu antenowego. Ten czas kosztuje.
 

spot Media Expert:

parodia spotu:

Internauci na ponad 10 anty fan page "Rzygam reklamą Media Expert" zamieszczają memy i parodie spotu

(DR, 30.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.