Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Škoda promuje się poprzez placement w serialach

(fot. Archiwum)

Volkswagen Group Polska promuje samochody marki Škoda, wykorzystując lokowanie produktu w serialach z jesiennych ramówek telewizji.

W poniedziałkowym odcinku (1 września) emitowanego w TVP 2 serialu "M jak miłość" promowana była Škoda Octavia Combi i zainstalowany w niej tzw. asystent parkowania. Jak mówi Katarzyna Misztal, specjalistka ds. komunikacji w dziale marketingu Škody w VW Group Polska, product placement ma podkreślać cechy wyróżniające ten model, m.in. duży bagażnik i asystenta parkowania.

Poza obecnością w "M jak miłość", samochody Škoda pojawią się jeszcze w nadawanym w Polsacie serialu "Przyjaciółki". Škodą Yeti będzie jeździć jedna z jego bohaterek. Ten sam model pojawił się już w tym roku w serialu Polsatu "To nie koniec świata".

Za koordynację projektu odpowiada komórka MediaCom Warszawa - MediaCom Beyond Advertising.

(BG, 04.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.