Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania społeczna Fundacji PZU "STOP wariatom drogowym"

Ruszyła kampania Fundacji PZU (fot. Maciej Weber)

Wystartowała kampania społeczna Fundacji PZU "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym". Za koncepcję odpowiadają agencje VML Poland i On Board PR, za zakup mediów - Starlink.

Wczoraj wystartowała kampania społeczna Fundacji PZU "Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym". Za koncepcję odpowiadają agencje VML Poland i On Board PR, za zakup mediów - Starlink.

Kampania ma zachęcić pasażerów do reagowania na niebezpieczne zachowania kierowców. Jej symbolem jest niebieskie serduszko. Gotowy lub osobiście napisany tekst umieszczony na serduszku ma przypominać kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie. Serduszka, których przygotowano ponad 2 mln, będą rozdawane w oddziałach PZU, przez agentów PZU, ale także na autostradzie A2 oraz w kinach. W ich dystrybucję włączy się również policja.
Według badań przeprowadzonych przez TNS Polska na zlecenie Fundacji PZU 65 proc. pasażerów uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach. Jednak 73 proc. kierowców przyznaje, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód. Z raportu "Z bliskimi po drodze" wynika, że na zmianę niebezpiecznych zachowań kierowcy największy wpływ mają uwagi osoby bliskiej. "Angażowanie się w inicjatywy, które wpływają na zmniejszenie liczby wypadków, jest celem, który stawiamy sobie na równi z celami biznesowymi" – podkreśla w informacji prasowej Andrzej Klesyk, prezes PZU SA.
- "Wariat drogowy" to nie tylko kierowca nagminnie łamiący przepisy czy jeżdżący z nadmierną prędkością. To każdy, kto nie zapina pasów bezpieczeństwa albo w nieodpowiedni sposób korzysta z telefonu podczas jazdy. Kampania powinna zaowocować wypracowaniem w pasażerach naturalnego odruchu reagowania na ryzykowne zachowania kierowców - mówi Bogdan Benczak, prezes Fundacji PZU.
W ramach kampanii powstał 45-sekundowy spot z udziałem Marcina Dorocińskiego. Pojawi się też pięć krótszych spotów, których elementy będą składać się na ten najdłuższy. Akcja Fundacji PZU będzie też prowadzona na nośnikach outdoorowych i w mediach społecznościowych. Na stronie Stopwariatom.pl prowadzony ma być konkurs na najlepszy tekst na serduszko. Na najbardziej uczęszczanych wakacyjnych trasach wolontariusze PZU mają informować pasażerów o kampanii wraz z policyjnymi patrolami.

 

(MAC, WYSZ, 31.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.