Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza kampania telewizyjna polskiego bukmachera - firmy STS

STS jest pierwszą polską firmą bukmacherską, która zdecydowała się na kampanię telewizyjną. Jej spot formalnie nie jest reklamą.

W spocie STS wystąpił były reprezentant Polski i legenda poznańskiego Lecha - piłkarz Piotr Reiss. 30-sekundowy film zawiera wypowiedź byłego piłkarza, fragmenty boiskowych akcji oraz pokazuje atmosferę na trybunach. Premiera spotu odbyła się 10 maja na telebimach Inea Stadionu w przerwie meczu Lech Poznań – Górnik Zabrze.
Kampania w telewizji i Internecie będzie trwać do rozpoczęcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii. Spot będzie emitowany w TVP, na kanałach grupy TVN Media oraz Polsat Media. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące największe portale. Spot będzie można obejrzeć m.in. na interaktywnych platformach rozrywkowych oraz na kanałach z dostępem do VoD.
Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest pierwszym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.
Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blueway Com. Spot przygotowała agencja Lunar Six.
 

(AMS, 13.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.