Trekkerzy, steampunkowcy i motocykliści w kampanii Goethe-Institut
Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie
Letni semestr w Goethe-Institut w Warszawie reklamowany jest kampanią odnoszącą się do pasji i zainteresowań.
Na plakatach reklamowych zobaczyć można trekkerów (trekkies, fanów Star Trek), ponadczasowych steampunkowców oraz motocyklistów. Hasłem kampanii jest ”Niemiecki dla wymagających“.
”Bohaterzy naszej sesji to nie aktorzy, ale prawdziwe osoby, w swoich prywatnych ubraniach i pokazujące autentyczną pasję“ – opowiada Eva Juziuk z Goethe-Institut.
Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.
(11.02.2014)