Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trekkerzy, steampunkowcy i motocykliści w kampanii Goethe-Institut

Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie

Letni semestr w Goethe-Institut w Warszawie reklamowany jest kampanią odnoszącą się do pasji i zainteresowań.

Na plakatach reklamowych zobaczyć można trekkerów (trekkies, fanów Star Trek), ponadczasowych steampunkowców oraz motocyklistów. Hasłem kampanii jest ”Niemiecki dla wymagających“.
”Bohaterzy naszej sesji to nie aktorzy, ale prawdziwe osoby, w swoich prywatnych ubraniach i pokazujące autentyczną pasję“ – opowiada Eva Juziuk z Goethe-Institut.
Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.

(11.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.