Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zobacz najciekawsze reklamy przy Super Bowl 2014 (wideo)

Ponad 30 reklamodawców wykupiło czas w blokach reklamowych przy meczu Super Bowl, który minionej nocy został rozegrany w New Jersey.

Tradycyjnie największym reklamodawcą był koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev, którego spoty pojawiły się w blokach przy każdej z kwart spotkania.
Spośród branż w tym roku najliczniej reprezentowana była motoryzacja - przy Super Bowl promowały się marki: Chevrolet, Hyundai, Toyota, Volkswagen, Audi, Jaguar, Kia i Chrysler.
Finał ligi futbolowej NFL jest najważniejszym sportowym i telewizyjnym wydarzeniem w USA - w ub.r. jego średnia widownia wyniosła 108,4 mln osób, a w 2012 - rekordowe 111 mln osób.
W br. cena za emisję 30-sekundowego spotu przy meczu osiągnęła najwyższy poziom w historii i wynosiła średnio 4 mln dol.
Po raz pierwszy w historii  Super Bowl wygrała drużyna Seattle Seahawks.













(LL, 03.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.