Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekwiwalent reklamowy publikacji o Dreamlinerze to 15,5 mln zł

W dniu lądowania na warszawskim Okęciu nowego boeinga 787 kupionego przez PLL LOT, informacje o Dreamlinerze pojawiły się w 1344 publikacjach - wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów.

Samolot wylądował w Warszawie 15 listopada. W ciągu tygodnia (od 12 do 16 listopada) pojawiło się w mediach 2,4 tys. publikacji na ten temat. Ekwiwalent reklamowy publikacji z pięciu dni oszacowano na 15,5 mln zł. (BG, PR)

(20.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.