Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GM rezygnuje z reklam przy Super Bowl

Koncern samochodowy General Motors zapowiedział, że w przyszłym roku nie zamierza kupować czasu reklamowego przy Super Bowl.

"Nawet duży zasięg, jaki zapewnia Super Bowl, nie usprawiedliwia takiego wydatku" – stwierdził w wywiadzie prasowym Joel Ewanick, szef marketingu GM, wskazując na znaczący wzrost cen reklam przy finale ligi futbolowej w ostatnich latach (w br. za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić 3,5 mln dol.). W zeszłym tygodniu amerykański koncern ogłosił też, że nie będzie już kupował reklam w serwisie społecznościowym Facebook. (LL)  
 

(20.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.