Peugeot zatrudnił Kominka do testowania auta (wideo)
Peugeot Polska do promocji nowego modelu 208 wykorzystuje blogera Kominka, który testuje auto.
Jak podaje firma, zatrudnienie Kominka, który nie jest ekspertem motoryzacyjnym, było obliczone na wywołanie kontrowersji. "Czy bloger, który nie jest fanem lub ekspertem motoryzacji, to dobra osoba do udziału w takiej akcji? Czy Kominek dobrze zrobił, rozpoczynając współpracę z kolejną dużą marką? Wreszcie, czy to przyniesie marce Peugeot oczekiwane efekty?" - pyta Peugeot i sam na to pytanie odpowiada. "Testy dostępne w mediach motoryzacyjnych pozwalają tylko częściowo poznać auto. Samochód to dla wielu osób coś więcej niż osiągi, czy stylistyka. Szukaliśmy sposobu, by konsumenci mogli poznać Peugeot 208 w zupełnie inny, nowy sposób" - informuje dyrektor marketingu Peugeot Polska Guillaume De Bienassis.
Za koncepcję akcji i współpracę na linii Peugeot - Kominek odpowiada agencja Euro RSCG Digital. (TW, PR)
(14.05.2012)