Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen sponsorem polskich siatkarzy - duże wyzwanie

Marka Orlen została drugim, obok marki Plus (Polkomtel SA), sponsorem polskiej siatkówki.

PKN Orlen SA podpisał umowy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej i Profesjonalną Ligą Piłki Siatkowej. Do Igrzysk Olimpijskich w 2016 roku polskie reprezentacje narodowe kobiet i mężczyzn będą miały dwóch równorzędnych sponsorów: Plus i Orlen. Obie marki będą również sponsorami tytularnymi rozgrywek ligowych kobiet i mężczyzn. Ostateczne nazwy obu lig zostaną ogłoszone przed rozpoczęciem sezonu.
Zdaniem Grzegorza Kity, prezesa agencji marketingu sportowego Sport Management Polska, Orlen kojarzony jest głównie ze sponsoringiem sportów motorowych i sponsoring siatkówki będzie dla niego dużym wyzwaniem. - Wystarczy wspomnieć sponsorskie kontakty Orlenu z drużyną piłkarską z Płocka albo piłką ręczną. Marka była wtedy stosunkowo mało skuteczna - mówi Kita. Dodaje, że problemem Orlenu może być brak zbieżności i wzajemnego przełożenia się atrybutów marki Orlen na atrybuty dyscypliny, jaką jest siatkówka. Zdaniem Grzegorza Kity powiązanie obu jest mało oczywiste i Orlen będzie musiał być bardzo aktywny i kreatywny, żeby zbudować i umocnić skojarzenie marki z tym sportem. Poza tym, jak zauważa, Orlen zaczyna sponsoring siatkówki w bardzo trudnym momencie. - Dziś polska siatkówka jest w odwrocie. Całą śmietankę wizerunkową, związaną z sukcesami polskich siatkarzy, spił Plus - mówi Grzegorz Kita.
Sponsoring Orlenu i Plusa obejmie nie tylko Igrzyska Olimpijskie, ale również Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn w 2013 roku, a w 2014 roku Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn. Oba turnieje odbędą się w Polsce.
PKN Orlen sponsoruje imprezy siatkarskie od 2009 roku. W ub.r. był obecny na najważniejszych turniejach siatkówki plażowej i wybranych meczach rangi międzynarodowej halowej piłki siatkowej. W nadchodzącym sezonie planuje zaangażowanie w wybrane turnieje siatkówki plażowej. Dodatkowo spółka podpisała indywidualny kontrakt sponsorski z najlepszym polskim duetem siatkarskim rywalizującym w turniejach plażowych najwyższej rangi: Grzegorzem Fijałkiem i Mariuszem Prudlem. (TW, PR)

(14.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.