Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja kontynuuje kampanię pomimo śmierci jej bohaterki

Występująca w kampanii Fundacji Hospicjum Onkologicznego w Warszawie Monika Luck zmarła 8 lutego br. Zgodnie z wolą jej bliskich kampania trwa nadal.

Fundacja realizuje kampanię, w której przekonuje mieszkańców Warszawy, by przy okazji rozliczania się z podatku dochodowego za 2011 roku oddali jego 1% na wsparcie działalności hospicjum. Rocznie FHO zajmuje się ok. 2 tys. chorych pozostających w domach oraz 800 pacjentami w hospicjum stacjonarnym.
W kampanię zaangażowała się Monika Luck, 32-latka będąca przez ponad pół roku pod opieką Fundacji. W imieniu własnym i pacjentów hospicjum zwróciła się z prośbą, która jest głównym przesłaniem kampanii: "Daj mi chwilę... Bo dzięki 1% podopieczni hospicjum będą mieli więcej dobrych chwil".
Monika Luck zmarła 8 lutego br. – jednak wolą jej rodziny jest kontynuowanie akcji.
Kreację kampanii przygotował team agencji Kolman Advertising: Małgorzata Markowska (senior copywriter) i Mariusz Płoszaj-Mazurek (senior art director). Spoty telewizyjne wyreżyserowała Magdalena Łazarkiewicz, a autorem sesji zdjęciowej jest Piotr Rzepliński. Kampania obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, 10-sekundowy spot emitowany na wyświetlaczach LCD w metrze, prasę codzienną i kolorową, ulotki, plakaty oraz działania w Internecie (banery, strona WWW, Facebook). (AMS)
 

(14.02.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.