Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie słuchalność Radia Zet i Trójki

Wśród największych rozgłośni ogólnopolskich w fali czerwiec-sierpień br., w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., wyniki poprawiły Radio Zet i Program III Polskiego Radia. Radio Vox FM osiągnęło dwukrotnie wyższą słuchalność niż nadające wcześniej na tych częstotliwościach Eska Rock.

RMF FM miał 24 proc. udziału w czasie słuchania wobec 25 proc. w fali czerwiec-sierpień ub.r. Minimalny spadek z 11 proc. do 10,9 proc. zanotował Program I Polskiego Radia. Radio Zet zwiększyło słuchalność z 14,4 proc. (najniższy udział w historii badania Radio Track) do 15,3 proc., a Program III Polskiego Radia z 7 proc. do 7,3 proc.

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|0%25|10%25|20%25|30%25|1:|RMF+FM|Radio+Zet|Program+I|Program+III|Radio+Maryja|Program+II|Program+IV|2:|Dane:+badanie+Radio+Track,+Millward+Brown&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7|2,22&chxr=0,0,4000000|1,0.5,7.5|2,0,50&chxs=0,000000,11.5,0,lt,676767|1,000000,11.5,0,l,676767|2,000000,10.5,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=38,0,13&chs=680x320&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,30,0,30&chd=t:25,14.4,11,7,2,0.5,0.5|24,15.3,10.9,7.3,2.2,0.6,0.4&chdl=czerwiec+-+sierpie%C5%84+2013|czerwiec+-+sierpie%C5%84+2014&chdlp=t&chma=40,5,30,40&chm=N,000000,0,0:7,13,1|N,000000,1,0:7,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+og%C3%B3lnopolskich+stacji+radiowych+%28w+proc.%29&chts=000000,13.5

Wśród sieci radiowych wyższą słuchalność niż przed rokiem miały Złote Przeboje (wzrost z 3,3 proc. do 3,6 proc.), RMF Maxxx (z 2,9 proc. do 3,1 proc.) oraz Rock Radio, które osiągnęło 0,5 proc. (Radio Roxy rok wcześniej zanotowało 0,3 proc.). Udział Eski, najpopularniejszej sieci, zmniejszył się z 8,2 proc. do 7,4 proc.

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=0:|0%25|1%25|2%25|3%25|4%25|5%25|6%25|7%25|8%25|1:|Eska|Audytorium+17|Z%C5%82ote+Przeboje|RMF+Maxxx|Radio+Plus|Planeta+FM/Zet+Gold|Radio+Wawa|Antyradio|Radio+Roxy/Rock+Radio|2:|Dane:+badanie+Radio+Track,+Millward+Brown&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9|2,90&chxr=0,0,4000000|1,0.5,9.5|2,0,200&chxs=0,000000,0,0,lt,676767|1,000000,9,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=29,0,15&chs=680x376&cht=bvg&chco=3366CC,4B852C&chds=0,9.2,0,9.2&chd=t:8.2,5.3,3.3,2.9,4.4,0.8,0.9,0.6,0.3|7.4,4.6,3.6,3.1,2,0.8,0.7,0.6,0.5&chdl=czerwiec+-+sierpie%C5%84+2013|czerwiec+-+sierpie%C5%84+2014&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:9,13,1|N,000000,1,0:9,13,1&chtt=S%C5%82uchalno%C5%9B%C4%87+sieci+radiowych+%28proc.%29&chts=000000,14.5

Pozycję lidera rozgłośni ponadregionalnych miało Radio Vox FM z 3,4 proc. słuchalności (rok wcześniej Eska Rock uzyskała 1,5 proc.). Udział Radia Tok FM wyniósł 1,3 proc. (1,1 proc. przed rokiem), RMF Classic – 1 proc. (0,9 proc.), Zet Chilli – 0,5 proc. (0,4 proc.), a Radia PiN – 0,1 proc. (0,1 proc.).
Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown.

(KOZ, 12.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.