Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 02, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Złote Przeboje to już 18 stacji

Agora SA uruchomiła 31 grudnia rozgłośnie Radio Złote Przeboje w Białymstoku i Wałbrzychu. Sieć Złote Przeboje to już 18 rozgłośni.

Na razie na antenie obu stacji jest program w okrojonej formie. - Ale pojawiają się najważniejsze elementy, między innymi lokalne informacje – zapowiada Bartosz Hojka, dyrektor Grupy Radiowej Agory. Rozgłośnie nie mają jeszcze dyrektorów, za ich uruchomienie odpowiada Bogdan Widawka, zastępca dyrektora programowego sieci Złote Przeboje. Rozgłośnia wałbrzyska nadawała już wcześniej jako Twoje Radio Wałbrzych. W grudniu 2001 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie udzieliła stacji koncesji, mimo że w konkursie wystartowała tylko ta rozgłośnia (nadajnik został wyłączony rok później). Stacja nadawała ponownie program pomiędzy listopadem 2003 a lutym 2004 roku. Wznowienie emisji umożliwiło orzeczenie Naczelnego Sądu Administracyjnego wstrzymujące decyzję prezesa URTiP-u o wyłączeniu nadajnika. Stacja zamilkła ponownie – jak tłumaczył nadawca - z powodu awarii nadajnika, a Agora postanowiła nie inwestować w stację, dopóki nie rozstrzygnie się ostatecznie, czy otrzyma koncesję. NSA pod koniec listopada 2003 roku uchylił decyzję Rady o nieprzyznaniu koncesji. W 2005 roku Agora otrzymała wszystkie niezbędne zezwolenia od KRRiT. Rozgłośnia białostocka jest nową stacją w Grupie Radiowej Agory. Udział w rynku lokalnym 16 stacji tej sieci wynosił w okresie wrzesień-listopad 2005 3,7 proc. (Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).

(KRZ, 02.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.