Zapisz się na:
Pressletter

Chełminiak, Sońta i Starybrat w kampanii Radia Zet (wideo)

autor: Maciej Kozielski
...
16.04.2012 12:40

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), która prowadzona będzie pod hasłem "Radio Zet - tak, słucham!".

Działania reklamowe obejmą telewizje (główne stacje ogólnopolskie i tematyczne), portale internetowe, prasę (tygodniki opinii, dzienniki i tytuły lifestylowe) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.

 
Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu pytany, czy kampania ma związek z ostatnimi słabymi wynikami słuchalności Radia Zet, odpowiada: - Kampania była planowana już od dłuższego czasu.
 
Udział Radia Zet w czasie słuchania w ostatniej fali Radio Track wyniósł 14,9 proc. i był najsłabszym, jaki miała rozgłośnia w historii tych badań.
 
W reklamach występują prowadzący poranny program Radia Zet "Dzień dobry bardzo": Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat. Chełminiak dotąd unikała pokazywania się publicznie - jednym z wyjątków była kampania prasowa audycji stacji w 1995 roku.

 
 
Kreację przygotowano we współpracy z agencjami Brain i ADHD Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. (KOZ)
 
 

 
KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Magdalena Jednacz odchodzi z Polsatu do RMF FM

Latkowski, Gadomski, Solska i Szczepłek wśród nominowanych do Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego

W Sieradzu będzie słychać Radio Tok FM

Nadawca Radia Zet zmienia dyrektora biura reklamy

Krzysztof Skowroński laureatem nagrody im. Jacka Maziarskiego


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Media zamieniają rozrywkę w gówno

Media - jak wiadomo - opierają się na magii. Dziś widać to wyraźnie. W magiczny sposób zamieniają dobre filmy w żałosne reklamy, publiczne debaty - w obrzucanie się błotem, a rozrywkę - w gówno. Niestety, nie mam innego słowa.

Teraz TVP wypełnia misję

Publiczna telewizja potraktowała bez dyskryminacji Kampanię przeciw Homofobii: przyjęła do darmowej emisji jej spot "Najbliżsi obcy" na rzecz legalizacji jednopłciowych związków na takich samych zasadach, jak przyjmuje spoty innych organizacji. Obowiązek "stwarzania organizacjom pożytku publicznego możliwości nieodpłatnego informowania o prowadzonej przez te organizacje działalności nieodpłatnej" nakłada na TVP ustawa o radiofonii i telewizji.

Efekt balansowania na granicy fikcji i rzeczywistości

Fikcja jest zjawiskiem, z którym najczęściej mamy do czynienia w przypadku literatury lub filmu. Odpowiednia transformacja faktów umożliwia wykreowanie świata niezależnego wobec rzeczywistości. Na tej właśnie zasadzie powstają fikcyjne postacie, sytuacje, zjawiska, także wspomniane światy. Co jednak w sytuacji, gdy wytworem fikcji jest firma, której efekty pracy możemy doświadczać… w rzeczywistości?

Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
webdesigner
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine