Zapisz się na:
Pressletter

Chełminiak, Sońta i Starybrat w kampanii Radia Zet (wideo)

autor: Maciej Kozielski
...
16.04.2012 12:40

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), która prowadzona będzie pod hasłem "Radio Zet - tak, słucham!".

Działania reklamowe obejmą telewizje (główne stacje ogólnopolskie i tematyczne), portale internetowe, prasę (tygodniki opinii, dzienniki i tytuły lifestylowe) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.

 
Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu pytany, czy kampania ma związek z ostatnimi słabymi wynikami słuchalności Radia Zet, odpowiada: - Kampania była planowana już od dłuższego czasu.
 
Udział Radia Zet w czasie słuchania w ostatniej fali Radio Track wyniósł 14,9 proc. i był najsłabszym, jaki miała rozgłośnia w historii tych badań.
 
W reklamach występują prowadzący poranny program Radia Zet "Dzień dobry bardzo": Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat. Chełminiak dotąd unikała pokazywania się publicznie - jednym z wyjątków była kampania prasowa audycji stacji w 1995 roku.

 
 
Kreację przygotowano we współpracy z agencjami Brain i ADHD Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. (KOZ)
 
 

 
KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polskie Radio będzie mieć tylko jedną korespondentkę w Brukseli

W Polskim Radiu dla Zagranicy znów będzie redakcja niemiecka

Grażyna Mędrzycka-Gęsicka po 26 latach rozstaje się z radiową Trojką

Polskie Radio rozstaje się z Januszem Weissem

Mikołaj ”Jaok” Janusz odchodzi z Antyradia


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Telewizja Puls wykorzystuje gorszą sytuację w TVP. Są dni kiedy ma większą widownię

W kwietniu obie główne anteny Telewizji Polskiej - TVP 1 i TVP 2 - mają łączne udziały mniejsze niż sam Polsat czy TVN. Tak źle w TVP jeszcze nie było. Tę sytuację wykorzystuje Telewizja Puls, która w niektórych dniach notuje wyższą widownię niż TVP

Grażyna Torbicka. Moment wolności

Prowadziła niedawno w Teatrze Narodowym spotkanie z bohaterami filmu "Droga do mistrzostwa" Bartosza Konopki. Kiedy dziękowała artystom, Agnieszka Holland powiedziała: - A teraz podziękujmy Grażynie. Zerwały się brawa.

Żonglujący kanałami

„Być obecnym na Facebooku” nie jest strategią marketingową.

Cyfrowi aktorzy w filmach. Jak wyglądała droga od prostych modeli 3D do fotorealizmu?

Człowiek generowany komputerowo to efekt, który przeszedł niezwykle długą ewolucję. Wciąż jednak tkwi w połowie drogi do doskonałości. Kolejne etapy jego rozwoju rozwiązywały stare problemy… i tworzyły nowe.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine