Zapisz się na:
Pressletter

Chełminiak, Sońta i Starybrat w kampanii Radia Zet (wideo)

autor: Maciej Kozielski
...
16.04.2012 12:40

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), która prowadzona będzie pod hasłem "Radio Zet - tak, słucham!".

Działania reklamowe obejmą telewizje (główne stacje ogólnopolskie i tematyczne), portale internetowe, prasę (tygodniki opinii, dzienniki i tytuły lifestylowe) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.

 
Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu pytany, czy kampania ma związek z ostatnimi słabymi wynikami słuchalności Radia Zet, odpowiada: - Kampania była planowana już od dłuższego czasu.
 
Udział Radia Zet w czasie słuchania w ostatniej fali Radio Track wyniósł 14,9 proc. i był najsłabszym, jaki miała rozgłośnia w historii tych badań.
 
W reklamach występują prowadzący poranny program Radia Zet "Dzień dobry bardzo": Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat. Chełminiak dotąd unikała pokazywania się publicznie - jednym z wyjątków była kampania prasowa audycji stacji w 1995 roku.

 
 
Kreację przygotowano we współpracy z agencjami Brain i ADHD Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. (KOZ)
 
 

 
KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Radio Wawa chce ustanowić Święto Polskiej Muzyki - 15 listopada

Muzo.fm już nadaje

Trójka nie puści piosenki Kukiza, stacje komercyjne się zastanawiają

Polsat chce, by Muzo.fm zdobyło w ciągu roku 1 proc. słuchalności

Eska Rock zakończyła budowę nowego zespołu


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Dzień z życia lesbijek w TVP. Pawłowicz oburzona spotem

TVP wyemituje spot nakręcony w ramach kampanii na rzecz związków partnerskich. Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz jeszcze filmu nie widziała, a już grzmi o łamaniu konstytucji i domaga się wyciągnięcia konsekwencji wobec członków zarządu TVP.

Wielkie swatanie rolnika w TVP, czyli jak naturszczyk wygrywa z plastikiem

Telewizja publiczna postanowiła w tym roku znaleźć żonę dla rolnika. Wygląda na to, że znalazła coś innego. Format, który może okazać się hitem nie tylko jednego sezonu. A przy okazji udowodnić, że czasem warto odstawić na bok wyśrubowane wymagania reklamodawców i otworzyć się na widzów zwykle przez telewizje dyskryminowanych.

Red Bull przez 11 lat nie dodawał skrzydeł

W ciągu ostatnich kilku dni marka Red Bull zdobyła na świecie spory rozgłos z powodu ugody sądowej z klientem, na jaką przystała. W wielkim skrócie chodzi o to, że Benjamin Careathers, który przez kilkanaście lat zaciekle spożywał napój energetyczny tej firmy, nie odczuwał efektu “dodawania skrzydeł”. Mylące obietnice reklamowe stały się głównym powodem wniesienia oskarżenia.

Obsługa klienta e-commerce – 5pillows

Obsługa klienta e-commerce nie jest łatwym zadaniem, na szczęście na polskim rynku pojawiają się coraz to nowe narzędzia ułatwiające prace firmom internetowym. Jedną z takich aplikacji jest 5pillows, polska aplikacja z gdańskim rodowodem. Służy do zarządzania zgłoszeniami klientów – zarówno zgłoszeń przychodzących mailem, jak też poprzez kanały społecznościowe.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter radiowy
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine