Zobacz także:
 
Newsy
Radio

Chełminiak, Sońta i Starybrat w kampanii Radia Zet (wideo)

autor: Maciej Kozielski
...
16.04.2012 12:40

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), która prowadzona będzie pod hasłem "Radio Zet - tak, słucham!".

Działania reklamowe obejmą telewizje (główne stacje ogólnopolskie i tematyczne), portale internetowe, prasę (tygodniki opinii, dzienniki i tytuły lifestylowe) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.

 
Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu pytany, czy kampania ma związek z ostatnimi słabymi wynikami słuchalności Radia Zet, odpowiada: - Kampania była planowana już od dłuższego czasu.
 
Udział Radia Zet w czasie słuchania w ostatniej fali Radio Track wyniósł 14,9 proc. i był najsłabszym, jaki miała rozgłośnia w historii tych badań.
 
W reklamach występują prowadzący poranny program Radia Zet "Dzień dobry bardzo": Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat. Chełminiak dotąd unikała pokazywania się publicznie - jednym z wyjątków była kampania prasowa audycji stacji w 1995 roku.

 
 
Kreację przygotowano we współpracy z agencjami Brain i ADHD Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. (KOZ)
 
 

 
KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Adam Szczurzewski pełnomocnikiem wyborczym Polskiego Radia

Dyrektor Jedynki zdjął audycję, bo jej autor nie przyszedł na kolegium

„Stephen King. Sprzedawca Strachu” w Radiu Eska Rock

Radio Kielce doczekało się rady nadzorczej, minister wreszcie wybrał

Rock Radio Agory dogania Antyradio Eurozetu


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

PZU na drogich, ale opłacalnych zakupach

Kupując Link4, gigant zyskał tanią markę, a dzięki firmie na Litwie – pozycję lidera regionu.

Joanna Szczepkowska odpowiada „Wyborczej”

W związku z tekstem, który się ukazał wczoraj na łamach „Rzeczpospolitej” i „Gazety Wyborczej”, a dotyczącym rezygnacji „Wysokich Obcasów” z moich publikacji, czuję się zobowiązana do odpowiedzi. Oczywiście wysyłam ją do obu redakcji.

Sezon na…

Chyba mamy sezon na reklamy społeczne. Nie, nie mam na myśli nudnych już czasami jednoprocentówek. Bo rzeczy dzieją się nie tylko w Polsce.

Hawaje, KitKat i ołówek, czyli jak dogryzają sobie producenci smartfonów i tabletów

Producenci urządzeń mobilnych wiele razy udowodnili, że walczą ze sobą nie tylko za pomocą technologii, ale też wzajemnie się ośmieszając. Oto kilka przykładów.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
redaktor stron WWW
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine