Zapisz się na:
Pressletter

Chełminiak, Sońta i Starybrat w kampanii Radia Zet (wideo)

autor: Maciej Kozielski
...
16.04.2012 12:40

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), która prowadzona będzie pod hasłem "Radio Zet - tak, słucham!".

Działania reklamowe obejmą telewizje (główne stacje ogólnopolskie i tematyczne), portale internetowe, prasę (tygodniki opinii, dzienniki i tytuły lifestylowe) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.

 
Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Eurozetu pytany, czy kampania ma związek z ostatnimi słabymi wynikami słuchalności Radia Zet, odpowiada: - Kampania była planowana już od dłuższego czasu.
 
Udział Radia Zet w czasie słuchania w ostatniej fali Radio Track wyniósł 14,9 proc. i był najsłabszym, jaki miała rozgłośnia w historii tych badań.
 
W reklamach występują prowadzący poranny program Radia Zet "Dzień dobry bardzo": Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat. Chełminiak dotąd unikała pokazywania się publicznie - jednym z wyjątków była kampania prasowa audycji stacji w 1995 roku.

 
 
Kreację przygotowano we współpracy z agencjami Brain i ADHD Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. (KOZ)
 
 

 
KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Graffiti 3D w akcji promocyjnej Radia Zet

Frączek nowym szefem programowym Eski Rock

Książka Roberta Kilena do zdobycia dla słuchaczy Radia Wawa

Rock Radio ma lepsze wyniki po zmianie formatu i nazwy

W Polskim Radiu najbardziej zdrożeją reklamy w Trójce


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Osobnik zbojkotowany

Cud w polskiej polityce! Politycy koalicji - Adam Struzik (PSL) i Andrzej Halicki (PO) - oraz opozycji - Mariusz Błaszczak (PiS), Krzysztof Gawkowski (SLD) i Barbara Nowacka (Twój Ruch) - solidarnie zbojkotowali wspólny występ w TVP z europosłem Nowej Prawicy, osobnikiem, którego nazwiska nie warto wspominać.

Samorządy kręcą z gwiazdami

Miasta i całe regiony ciężko pracują, by zaistnieć w świadomości ludzi. Współprodukują filmy fabularne. Biorą udział w tworzeniu programów typu reality show. I wymyślają innowacyjne schematy finansowania takich przedsięwzięć.

Króciutko i smart

Wiele się można spodziewać po producentach aut. Dobrych reklam, złych reklam. Dbałości o markę i kompletnej ignorancji w tej materii, czyli podejścia czysto promo-produktowego. Ale tego? Zobaczcie co wymyślił Mercedes dla swojej marki Smart.

Ta aplikacja zamieni twój telefon w wirtualnego asystenta

Dzień pracownika badań w domu mediowym zaczyna się od porannej prasówki. Węszy on w gąszczu blogów technologicznych, forów tematycznych i portali społecznościowych, szukając inspiracji dla rozwiązań, które będzie mógł zaproponować klientom lub współpracownikom. Jednak poszukiwania to dopiero początek. Wiedzę trzeba usystematyzować.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
ilustrator
reporter telewizyjny
reporter radiowy
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine