Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 06, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Edelman do likwidacji, wszyscy jej pracownicy dostali wypowiedzenia

Po 11 latach kończy działalność agencja PR - Edelman. Tak zdecydowała międzynarodowa centrala tej sieci. Klientów agencji ma przejąć Lighthouse Consultants. Uzyskała ona status agencji afiliacyjnej - poinformował wczoraj serwis PRoto.pl. Wszyscy pracownicy Edelmana w Polsce (ponad 20 osób) zostali zwolnieni.

- Lighthouse Consultants jest uznanym graczem na rynku obsługującym takich klientów, jak Abbvie i Pfizer. Posiada także kompetencje do obsługi globalnych klientów Edelmana na takim poziomie, jakiego oczekują – zapewnia Vanessa Pymble, dyrektor marketingu oddziału agencji Edelman w Wielkiej Brytanii. Podaje też, że zadaniem Lighthouse Consultants będzie zakończenie działalności agencji Edelman w Polsce. Nie podaje powodów jej zamknięcia.
Z naszych ustaleń wynika,
że pracownikom Edelmana ich zwolnienie wytłumaczono zmianą strategii. W nowej nie ma miejsca na biura agencji nie tylko w Polsce, ale też w Szwajcarii i Rosji.
W ub.r. agencja Edelman wygrała m.in. przetarg HTC, Centrum Onkologii, zapewniała wsparcie PR kampanii Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. W Polsce działała od 2005 roku. Ostatnim prezesem firmy była Ewa Szejner. Nie udało nam się z nią wczoraj skontaktować.
"Agencja Edelman była źle zarządzana, czego wyrazem jest to, że tak wielu ludzi z tej firmy odchodziło" - mówi Sebastian Hejnowski, CEO MSL Group w Europie Środkowo-Wschodniej

(DR, 06.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.