Temat: technologie

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung daje dziennikarzom sportowym sprzęt do testowania

(fot. pixabay.com)

Samsung rozpoczął akcję, w ramach której wyposaży dziennikarzy sportowych w telefony, kamery 360 i gogle do rzeczywistości wirtualnej. Pierwszymi partnerami akcji są trzej dziennikarze "Przeglądu Sportowego" (RASP), w tym redaktor naczelny Michał Pol.

W ramach współpracy dziennikarze otrzymają kamery Gear 360, gogle GearVR i smartfony Galaxy S7. - Dostałem to do testowania, robię zdjęcia i wideo, głównie do kanałów społecznościowych. Zobowiązałem się, że przez ten czas współpracy nie będę korzystał ze sprzętu innych firm - wyjaśnia Michał Pol. Pytany o etyczną stronę tej współpracy, odpowiada: - Nie występuję w reklamie. Nie pojawiam się w spotach, na billboardach, nie piszę o tym sprzęcie, tylko go testuję. Wrzucam zdjęcia i filmy. Nie traktuję tego jak akcji reklamowej, poza tym Samsung nie podpisał umowy ze mną, tylko z wydawcą.
Poza Polem na podobnych zasadach współpracują z Samsungiem również Tomasz Włodarczyk (kierownik działu piłkarskiego) i Przemysław Rudzki (zastępca redaktora naczelnego). O kolejnych partnerach w gronie dziennikarzy Samsung ma poinformować wkrótce. Na podstawie ich doświadczeń firma chce opracować zestaw dobrych praktyk transmisji 360. 

(JM, 04.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.