Dział: PRASA

Dodano: Luty 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Charytatywnym Balu Dziennikarzy zebrano z licytacji ponad 250 tys. zł (wideo)

Podczas XVI Charytatywnego Balu Dziennikarzy udało się zebrać z licytacji 250,5 tys. zł. Całkowity dochód z imprezy nie został jeszcze podliczony.

Po roku przerwy 7 lutego br. odbył się XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy. - Hasło tegorocznego balu brzmi: "Dziennikarze wszystkich stacji łączcie się" – wołała ze sceny Agata Młynarska, dziennikarka TVP, która prowadziła galę wraz z Kingą Rusin (TVN) i Maciejem Dowborem (Polsat).

- Uzbieraliśmy rekordową  sumę 250,5 tys. zł podczas licytacji. Jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie – mówi Katarzyna Kolenda-Zaleska, przewodnicząca rady Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy i dziennikarka TVN. Wśród kilkunastu licytowanych przedmiotów najdrożej sprzedano kask rajdowca samochodowego Rafała Sonika – za 45 tys. zł. O 5 tys. zł mniej kosztował automat do Coca-Coli podarowany przez Piotra Waltera. Po 35 tys. zł zapłacono za zegarek Tag Heuer i dzień na planie zdjęciowym filmu reżyserowanego przez Agnieszkę Holland. Na aukcji licytowano również album „Okładki 25-lecia” przygotowany przez redakcję „Press”, który sprzedano za 3,5 tys. zł.
Organizatorzy podkreślali zadowolenie z frekwencji. - Jestem szczęśliwy, ponieważ XVI Charytatywny Bal Dziennikarzy odbywa się w tym samym dniu, co gala 25-lecia RMF FM czy VI Bal Gwiazd Dobroczynności, a mimo wszystko na nasze zaproszenie odpowiedziało blisko tysiąc osób, które kupiły cegiełki – mówi Mateusz Hładki, prezes zarządu Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Bilety cegiełki kosztowały 180 zł (dla dziennikarzy) i 350 zł (dla przedstawicieli innych zawodów). W lutym 2013 roku, gdy po raz ostatni odbył się bal, cena cegiełek wynosiła odpowiednio: 150 zł i 250 zł.

W przeddzień balu zakończono aukcję prowadzoną w serwisie Charytatywni.allegro.pl. Najdrożej wylicytowano zegarek Tag Heuer Carrera - 6,6 tys. zł. Za śniadanie z Dorotą Wellmann i Marcinem Prokopem zapłacono 5110 zł. Z kolei kolacja z prezenterami sportowymi Polsatu Karoliną Szostak i Mateuszem Borkiem została kupiona za ponad 2 tys. zł. - Bez zastanowienia zdecydowaliśmy się na udział w akcji. Cieszę się, że ktoś ma ochotę spędzić z nami wieczór i wspomóc potrzebujących – mówi Karolina Szostak.

Tegoroczny dochód z balu zostanie przekazany Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” oraz podopiecznym Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”. - Cieszę się, że fundacja prowadzona przez dziennikarzy zdecydowała się wspomóc fundację „Mimo Wszystko”.

Organizatorzy chcą, aby pomoc dotarła do dzieci. Zajmuję się osobami niepełnosprawnymi, jednak wśród nich jest również wiele osób niepełnoletnich. Część kwoty przeznaczę na Festiwal Zaczarowanej Piosenki – zapewnia Anna Dymna, prezes fundacji „Mimo Wszystko”.

Galeria zdjęć z XVI Charytatywnego Balu Dziennikarzy

(IKO, MIL, 09.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.