Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" i "Przegląd" poprawiły sprzedaż w listopadzie

W listopadzie ub.r. "Polityka" (Polityka) była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W listopadzie ub.r. "Polityka" (Polityka) była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" w listopadzie ub.r. wyniosła 116 398 egz. (spadek o 3,37 proc. w porównaniu z listopadrm 2013 roku). Na drugim miejscu był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 111 219 egz. (spadek o 3,09 proc.). Kolejny w zestawieniu tygodnik to "W Sieci" (Fratria) - 69 106 egz. (spadek o 16,49 proc.). Największy spadek zanotował tygodnik "Do Rzeczy" (Orle Pióro) - o 26,64 proc., do 53 143 egz. Średnia sprzedaż "Wprost" (AWR Wprost) wyniosła 41 353 egz. (spadek o 21,03 proc.). Wzrost średniej sprzedaży odnotował "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - o 1,55 proc., do 17 456 egz.
Wśród tytułów katolickich wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) - o 4,59 proc., do 18 097 egz.
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) osiągnął średnią sprzedaż 295 342 egz. (spadek o 9,21proc.). Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej w Katowicach) wyniosła 139 075 egz. (spadek o 2,53 proc.).

(IKO, 21.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.