Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż "Grazii" spadła o ponad 40 proc., ale konkurencja też traci

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że po trzech kwartałach br.   średnia sprzedaż "Grazii" (Wydawnictwo Bauer) spadła o 42,3 proc. w stosunku do ub.r. Ze 150 890 egz. do 87 064 egz. Jednak w okresie styczeń-wrzesień 2014 roku spadek zanotowały wszystkie dwutygodniki people.

- Trudno to porównywać. Pierwsze miesiące po wprowadzeniu nowego tytułu to, oprócz efektu nowości, także intensywna promocja w mediach i punktach sprzedaży - mówi Monika Krokiewicz, wydawca poradnikowych i luksusowych pism kobiecych w Wydawnictwie Bauer. Przypomnijmy, że "Grazia" zadebiutowała w Polsce w końcu listopada 2012 roku. Monika Krokiewicz zwraca uwagę na zmiany zachodzące w tym roku w redakcji pisma (m.in. w maju br. nową redaktor naczelną została Anna Janicka). - We wrześniu dwutygodnik poszerzył formułę i wprowadził szereg zmian. Obecnie łączy treści magazynu lifestylowego z elementami charakterystycznymi dla segmentu people. Nasza koncepcja oznacza ekspansję "Grazii", zajmującej stabilną pozycję w segmencie people premium, w stronę segmentu modowo-lifestylowego - dodaje Krokiewicz.


Najlepiej sprzedającym się dwutygodnikiem w segmencie people jest "Party Życie Gwiazd" (Edipresse) - 297 332 (spadek o 17,31 proc.), wyprzedza "Show" (Wydawnictwo Bauer) - 232 646 egz. (spadek o 24,64 proc.) i "Flesz Gwiazdy & Styl" (Edipresse) - 177 797 egz. (spadek o 17,51 proc.).

(IKO, 08.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.