Dział: PRASA

Dodano: Luty 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Malemen” z nowym naczelnym i formułą

W czwartek ukaże się lutowo-marcowe wydanie magazynu „Malemen” (Next Media) - w nowym cyklu wydawniczym, formule i layoucie. W stopce redakcyjnej jako redaktor naczelny pisma znajdzie się Michał Kukawski.

Zgodnie z przewidywaniami poprzedniego naczelnego "Malemena" Oliviera Janiaka opuszczone przez niego stanowisko przejął Michał Kukawski, redaktor magazynu od 2010 roku. To on kierował przygotowaniem najnowszego numeru, po tym jak w grudniu ub.r. Janiak złożył wypowiedzenie.
Zmiana szefa redakcji następuje wraz z wieloma innymi zmianami w piśmie. Od najnowszego numeru „Malemen” staje się dwumiesięcznikiem, co podyktowane jest sytuacją finansową pisma. - Zmieniliśmy też formułę, bo dwumiesięcznik powinien prezentować inne treści, niż miesięcznik – mówi Michał Kukawski.
Pismo ma być odtąd adresowane nie tylko do mężczyzn, ale i do kobiet. Podzielono je na sekcje: Mężczyzna, Kobieta, Moda, Badania terenowe. Ta ostatnia zawierać ma m.in. reportaże.  W dziale Moda znajdą się sesje zdjęciowe w niecodziennym ujęciu, np. z udziałem komandosów, jak w najnowszym numerze. Stałym punktem będą rankingi i top listy, które mają otwierać magazyn. Zrezygnowano z działu In Between. Nową rubryką jest natomiast Pytanie tendencyjne: na to samo pytanie odpowiadać będą kobieta i mężczyzna (w najnowszym wydaniu - Katarzyna Nosowska i Piotr Siemion; niewykluczone, że ten duet będzie stale prowadzić rubrykę). W magazynie ma być więcej krótszych tekstów, a mniej sylwetek znanych osób.
Do redakcji dołączyli autorzy bloga Make Life Harder, którzy będą prowadzić wywiady ze znanymi kobietami. Nietypowa konwencja wywiadów ma polegać na tym, że blogerzy będą jednocześnie bohaterami tych rozmów. – Chcemy, żeby to była „odtrutka” na to, jak wyglądają wywiady z kobietami w innych mediach – mówi Kukawski.
Magazyn zyskał nowy layout, w którym bardziej wyeksponowano fotografie. Okładki mają być wyraziste i jaskrawe, pojawią się na nich zajawki tekstów. Autorką nowego layoutu jest dyrektor kreatywna pisma Olga Łebkowska.
Magazyn kosztować ma niezmiennie 10 zł. Nakład to wciąż 62 tys. egz. Objętość magazynu nie będzie stała - najnowsze wydanie będzie mieć 136 stron. 

(MAL, 16.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.