Zapisz się na:
Pressletter

Mariusz Szczygieł laureatem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego


... Zwycięzca i wyróżnieni 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego (fot. archiwum Press)
20.11.2013 17:45

Laureatem 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego został Mariusz Szczygieł z „Dużego Formatu”, dodatku reporterskiego do „Gazety Wyborczej”. Wyróżnienia otrzymali Wacław Radziwinowicz i o. Wacław Wiśniewski.

Mariusz Szczygieł został nagrodzony za reportaż o nauczycielce, która zakatowała przybranego syna „Śliczny i posłuszny”. Jego reportaż ukazał się 27 czerwca br.

 
Zwycięzca, oprócz honorowej statuetki otrzymał z rąk prezes Grupy Eurozet, Moniki Bednarek czek o wartości 50 tys. zł.
 
W gronie trójki tegorocznych finalistów, znaleźli się też Wacław Radziwinowicz z „Gazety Wyborczej”, nominowany za książkę „Gogol w czasach Google’a” i o. Ludwik Wiśniewski nominowany za dwuczęściowy tekst pt. „Kto niszczy polski Kościół”, opublikowany w marcu 2013 roku w „Tygodniku Powszechnym”. Dwójka finalistów otrzymała honorowe wyróżnienia.
 
Wśród tegorocznych nominowanych do Nagrody znaleźli się również: Edwin Bendyk („Polityka”), Artur Domosławski („Polityka”), Witold Gadomski („Gazeta Wyborcza”), Robert Krasowski (za teksty w „Polityce”), Vadim Makarenko („Gazeta Wyborcza”), Paweł Reszka („Tygodnik Powszechny”),  Przemysław Talkowski (Polsat), Bronisław Wildstein (Telewizja Republika). Wszystkie nominowane materiały ukazały się między 1 września 2012 a 31 sierpnia 2013 roku.
 
Organizatorem i fundatorem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego jest Radio Zet.

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Grupa PMPG Polskie Media ma o 16 proc. mniejsze przychody

Bauer odświeża formułę „Tele Tygodnia”

Krzysztof Czabański i Joanna Lichocka na listach wyborczych PiS

Teksty Stanisława Janickiego o kinie w odświeżonym "Tele Tygodniu"

Anna Wrońska została wicenaczelną "Kontynentów"


A A A


Inne artykuły







Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Clarkson najwięcej zarabiającą gwiazdą brytyjskiej TV

Jeremy Clarkson będzie najwięcej zarabiającym prowadzącym program telewizyjny w Wielkiej Brytanii, dostanie prawie 10 mln GBP (58 mln zł) rocznie, informuje The Mirror.

Brytyjskie gazety wydadzą 3 miliony funtów na wspólną kampanię promującą siłę marek prasowych

Sześć największych konkurencyjnych wydawnictw prasowych w Wielkiej Brytanii będzie wspólnie promować siłę marek prasowych na łamach 18 swoich tytułów. Kampania kosztowała 3 miliony funtów.

Pomyśl, zanim coś powiesz

PR-owiec wie doskonale, że warto zwrócić uwagę na to co się mówi, jak coś powiedzieć i jak inni odbiorą to, co chcemy powiedzieć. Pomyśl, zanim coś powiesz – to wbrew pozorom genialna rada. Jednak nie zawsze w komunikacji bywa przestrzegana. Mówienie wszystkiego co przyjdzie nam na myśl, bywa katastrofalne w swoich skutkach.

Instagram udostępnia API i kończy z kwadratowym formatem. Zaleją go reklamy?

Facebook, właściciel aplikacji, wreszcie chce zarabiać na niej porządne pieniądze. Reklamy na Instagramie pojawiły się co prawda ju w 2013 roku, ale wtedy budżety lokowały tam jedynie największe marki, które miały czas i środki, by efekywnie wykorzystac tę platformę. Teraz się to zmieni.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine