Zapisz się na:
Pressletter

Mariusz Szczygieł laureatem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego


... Zwycięzca i wyróżnieni 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego (fot. archiwum Press)
20.11.2013 17:45

Laureatem 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego został Mariusz Szczygieł z „Dużego Formatu”, dodatku reporterskiego do „Gazety Wyborczej”. Wyróżnienia otrzymali Wacław Radziwinowicz i o. Wacław Wiśniewski.

Mariusz Szczygieł został nagrodzony za reportaż o nauczycielce, która zakatowała przybranego syna „Śliczny i posłuszny”. Jego reportaż ukazał się 27 czerwca br.

 
Zwycięzca, oprócz honorowej statuetki otrzymał z rąk prezes Grupy Eurozet, Moniki Bednarek czek o wartości 50 tys. zł.
 
W gronie trójki tegorocznych finalistów, znaleźli się też Wacław Radziwinowicz z „Gazety Wyborczej”, nominowany za książkę „Gogol w czasach Google’a” i o. Ludwik Wiśniewski nominowany za dwuczęściowy tekst pt. „Kto niszczy polski Kościół”, opublikowany w marcu 2013 roku w „Tygodniku Powszechnym”. Dwójka finalistów otrzymała honorowe wyróżnienia.
 
Wśród tegorocznych nominowanych do Nagrody znaleźli się również: Edwin Bendyk („Polityka”), Artur Domosławski („Polityka”), Witold Gadomski („Gazeta Wyborcza”), Robert Krasowski (za teksty w „Polityce”), Vadim Makarenko („Gazeta Wyborcza”), Paweł Reszka („Tygodnik Powszechny”),  Przemysław Talkowski (Polsat), Bronisław Wildstein (Telewizja Republika). Wszystkie nominowane materiały ukazały się między 1 września 2012 a 31 sierpnia 2013 roku.
 
Organizatorem i fundatorem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego jest Radio Zet.

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Ringier Axel Springer Polska pracuje dla Biedronki

Agora jest koproducentem „Disco Polo” (wideo)

Condé Nast uruchomi dział produkcji reklam natywnych

Sprzedaż "Charlie Hebdo" w Polsce? Na razie 70 procent nakładu

Sprawa śmierci Jarosława Ziętary - jeden świadek się wycofał, drugi jest zastraszany


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Amerykanin skazany za pomoc dziennikarzom

Były oficer CIA został skazany za szpiegostwo, czyli... za ujawnienie dziennikarzowi "New York Timesa" szczegółów tajnej operacji przeciw Iranowi.

Apple sprzedał najwięcej iPhone'ów w historii

W ostatnim kwartale ubiegłego roku klientów znalazło aż 74,5 mln iPhone'ów. To o prawie połowę więcej niż przed rokiem i znacznie więcej niż obstawiali analitycy. Wciąż słabnie za to sprzedaż iPadów.

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2015

Interaktywnie.com po raz piąty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych. Prezentujemy zestawienie firm z branży interaktywnej, prognozy na 2015 rok i case study najlepszych realizacji. Ale nie tylko... Dowiadujemy się też, co agencji sądzą o swoich klientach. Czy - w porównaniu do wyników sprzed roku - zmienili zdanie na ich temat?

Być PR-owcem, czyli o predyspozycjach i perspektywach pracy

O PR mówi się coraz głośniej. PR-owca chce mieć prawie każdy: politycy, artyści, biznesmeni, wielkie koncerny, korporacje, a nawet małe firmy. Jest popyt, jest podaż. Uczelnie wykorzystują ten trend i zachęcają do zgłębiania wiedzy na temat public relations. Nie każdy jednak może być PR-owcem.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine