Zapisz się na:
Pressletter

Mariusz Szczygieł laureatem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego


... Zwycięzca i wyróżnieni 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego (fot. archiwum Press)
20.11.2013 17:45

Laureatem 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego został Mariusz Szczygieł z „Dużego Formatu”, dodatku reporterskiego do „Gazety Wyborczej”. Wyróżnienia otrzymali Wacław Radziwinowicz i o. Wacław Wiśniewski.

Mariusz Szczygieł został nagrodzony za reportaż o nauczycielce, która zakatowała przybranego syna „Śliczny i posłuszny”. Jego reportaż ukazał się 27 czerwca br.

 
Zwycięzca, oprócz honorowej statuetki otrzymał z rąk prezes Grupy Eurozet, Moniki Bednarek czek o wartości 50 tys. zł.
 
W gronie trójki tegorocznych finalistów, znaleźli się też Wacław Radziwinowicz z „Gazety Wyborczej”, nominowany za książkę „Gogol w czasach Google’a” i o. Ludwik Wiśniewski nominowany za dwuczęściowy tekst pt. „Kto niszczy polski Kościół”, opublikowany w marcu 2013 roku w „Tygodniku Powszechnym”. Dwójka finalistów otrzymała honorowe wyróżnienia.
 
Wśród tegorocznych nominowanych do Nagrody znaleźli się również: Edwin Bendyk („Polityka”), Artur Domosławski („Polityka”), Witold Gadomski („Gazeta Wyborcza”), Robert Krasowski (za teksty w „Polityce”), Vadim Makarenko („Gazeta Wyborcza”), Paweł Reszka („Tygodnik Powszechny”),  Przemysław Talkowski (Polsat), Bronisław Wildstein (Telewizja Republika). Wszystkie nominowane materiały ukazały się między 1 września 2012 a 31 sierpnia 2013 roku.
 
Organizatorem i fundatorem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego jest Radio Zet.

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Były europoseł Marek Migalski pisze w "Tygodniku do Rzeczy"

Akcje Gremi Media SA po przejęciu Presspubliki są dużo tańsze

"New York Magazine" z rzekomymi ofiarami Cosby'ego na okładce

W pierwszym półroczu br. wzrosły wpływy z reklam czasopism - cennikowo

Niemiecki Axel Springer zatrudnia w Warszawie do nowego projektu medialnego


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Dopaść skrzywdzonego, czyli hejt nasz powszedni

Język nienawiści zalewa nas w internecie. Ale fatalny przykład idzie z debaty publicznej w realu: z polityki i mediów.

Selfie nie służy firmie Canon

Japoński koncern produkujący sprzęt fotograficzny zanotował kwartalny spadek zysku i obniżył prognozę na ten rok. Klienci do robienia zdjęć coraz częściej używają smartfonów.

Bezprzewodowa ładowarka w monitorze

Wykorzystana technologia (standard Qi) wrażenia rzecz jasna nie robi, ale imponować może pomysł, w jaki ją wykorzystano. Na pierwszy rzut oka wszystko tu pięknie gra. Pracując przy komputerze często kładziemy telefon na biurku. Teraz możemy położyć go na monitorze i przy okazji naładować.

Erica Orange i Jared Weiner: „Zbyt wiele firm wierzy w to, że są niewidzialne, że zmiany ich nie dotyczą”

Erica Orange razem ze swoim mężem Jaredem Weinerem współtworzą firmę The Future Hunters, przodującą w branży consultingu, związanym z obserwowaniem trendów oraz wpływu nadchodzących zmian na funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych sektorach globalnego rynku. W ramach swoich kompetencji każdego dnia współpracują z największymi markami, a pełna lista Ich klientów przedstawia się naprawdę imponująco.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine