Zapisz się na:
Pressletter

Mariusz Szczygieł laureatem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego


... Zwycięzca i wyróżnieni 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego (fot. archiwum Press)
20.11.2013 17:45

Laureatem 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego został Mariusz Szczygieł z „Dużego Formatu”, dodatku reporterskiego do „Gazety Wyborczej”. Wyróżnienia otrzymali Wacław Radziwinowicz i o. Wacław Wiśniewski.

Mariusz Szczygieł został nagrodzony za reportaż o nauczycielce, która zakatowała przybranego syna „Śliczny i posłuszny”. Jego reportaż ukazał się 27 czerwca br.

 
Zwycięzca, oprócz honorowej statuetki otrzymał z rąk prezes Grupy Eurozet, Moniki Bednarek czek o wartości 50 tys. zł.
 
W gronie trójki tegorocznych finalistów, znaleźli się też Wacław Radziwinowicz z „Gazety Wyborczej”, nominowany za książkę „Gogol w czasach Google’a” i o. Ludwik Wiśniewski nominowany za dwuczęściowy tekst pt. „Kto niszczy polski Kościół”, opublikowany w marcu 2013 roku w „Tygodniku Powszechnym”. Dwójka finalistów otrzymała honorowe wyróżnienia.
 
Wśród tegorocznych nominowanych do Nagrody znaleźli się również: Edwin Bendyk („Polityka”), Artur Domosławski („Polityka”), Witold Gadomski („Gazeta Wyborcza”), Robert Krasowski (za teksty w „Polityce”), Vadim Makarenko („Gazeta Wyborcza”), Paweł Reszka („Tygodnik Powszechny”),  Przemysław Talkowski (Polsat), Bronisław Wildstein (Telewizja Republika). Wszystkie nominowane materiały ukazały się między 1 września 2012 a 31 sierpnia 2013 roku.
 
Organizatorem i fundatorem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego jest Radio Zet.

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Samsung daje dziennikarzom sportowym sprzęt do testowania

Reporterzy bez Granic przygotowali konkurs dla polskich dziennikarzy

Bronisław Wildstein odznaczony Orderem Orła Białego

Bezstronność to priorytet zawodu dziennikarza. A co z udziałem w marszach poparcia?

Andrzej Stankiewicz i Dariusz Wilczak zapraszają na promocję swojej książki o Wałęsie


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Byli dziennikarze TVP otrzymali od hiszpańskich kolegów nagrodę "Wolność słowa"

Hiszpańska organizacja dziennikarska Unio de Periodostes Valencias przyznaje nagrodę "Wolność słowa" co roku i wyróżnia nią pracowników mediów publicznych, którzy pozostają wierni swojemu zawodowi i walczą z nieprawidłowościami pomimo przykrych konsekwencji. Nagrodę odebrały była dyrektorka TVP Kultura Katarzyna Janowska i dziennikarka Karolina Lewicka.

Telewizja Puls wykorzystuje gorszą sytuację w TVP. Są dni kiedy ma większą widownię

W kwietniu obie główne anteny Telewizji Polskiej - TVP 1 i TVP 2 - mają łączne udziały mniejsze niż sam Polsat czy TVN. Tak źle w TVP jeszcze nie było. Tę sytuację wykorzystuje Telewizja Puls, która w niektórych dniach notuje wyższą widownię niż TVP

Content marketerem może być dziś każdy. Ale nie każdy potrafi być skuteczny

Content marketing przeszedł długą drogę od tradycyjnego dziennikarstwa, przez artykuły sponsorowane, blogi, działania pod SEO czy wreszcie social media. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły boom na połączenie tych wszystkich działań i zostały opatrzone zgrabnym określeniem: marketing treści. Dziś to niemalże pozycja obowiązkowa w cennikach agencji marketingowych.

Żonglujący kanałami

„Być obecnym na Facebooku” nie jest strategią marketingową.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine