Zapisz się na:
Pressletter

Mariusz Szczygieł laureatem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego


... Zwycięzca i wyróżnieni 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego (fot. archiwum Press)
20.11.2013 17:45

Laureatem 9. edycji Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego został Mariusz Szczygieł z „Dużego Formatu”, dodatku reporterskiego do „Gazety Wyborczej”. Wyróżnienia otrzymali Wacław Radziwinowicz i o. Wacław Wiśniewski.

Mariusz Szczygieł został nagrodzony za reportaż o nauczycielce, która zakatowała przybranego syna „Śliczny i posłuszny”. Jego reportaż ukazał się 27 czerwca br.

 
Zwycięzca, oprócz honorowej statuetki otrzymał z rąk prezes Grupy Eurozet, Moniki Bednarek czek o wartości 50 tys. zł.
 
W gronie trójki tegorocznych finalistów, znaleźli się też Wacław Radziwinowicz z „Gazety Wyborczej”, nominowany za książkę „Gogol w czasach Google’a” i o. Ludwik Wiśniewski nominowany za dwuczęściowy tekst pt. „Kto niszczy polski Kościół”, opublikowany w marcu 2013 roku w „Tygodniku Powszechnym”. Dwójka finalistów otrzymała honorowe wyróżnienia.
 
Wśród tegorocznych nominowanych do Nagrody znaleźli się również: Edwin Bendyk („Polityka”), Artur Domosławski („Polityka”), Witold Gadomski („Gazeta Wyborcza”), Robert Krasowski (za teksty w „Polityce”), Vadim Makarenko („Gazeta Wyborcza”), Paweł Reszka („Tygodnik Powszechny”),  Przemysław Talkowski (Polsat), Bronisław Wildstein (Telewizja Republika). Wszystkie nominowane materiały ukazały się między 1 września 2012 a 31 sierpnia 2013 roku.
 
Organizatorem i fundatorem Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego jest Radio Zet.

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Infor Biznes przegrał w sądzie z firmą pressclippingową

Prawnik "Wprost" żąda od "Wyborczej" usunięcia tekstu o komorniku w redakcji

Roman Giertych wysłał komornika do "Wprost" po 100 tys. zł

Małgorzata Falecka wygrała konkurs fotograficzny „Żywioł folkloru”

"Polska Kurier Lubelski" ma nowego prezesa i redaktor naczelną


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Media zamieniają rozrywkę w gówno

Media - jak wiadomo - opierają się na magii. Dziś widać to wyraźnie. W magiczny sposób zamieniają dobre filmy w żałosne reklamy, publiczne debaty - w obrzucanie się błotem, a rozrywkę - w gówno. Niestety, nie mam innego słowa.

Teraz TVP wypełnia misję

Publiczna telewizja potraktowała bez dyskryminacji Kampanię przeciw Homofobii: przyjęła do darmowej emisji jej spot "Najbliżsi obcy" na rzecz legalizacji jednopłciowych związków na takich samych zasadach, jak przyjmuje spoty innych organizacji. Obowiązek "stwarzania organizacjom pożytku publicznego możliwości nieodpłatnego informowania o prowadzonej przez te organizacje działalności nieodpłatnej" nakłada na TVP ustawa o radiofonii i telewizji.

Efekt balansowania na granicy fikcji i rzeczywistości

Fikcja jest zjawiskiem, z którym najczęściej mamy do czynienia w przypadku literatury lub filmu. Odpowiednia transformacja faktów umożliwia wykreowanie świata niezależnego wobec rzeczywistości. Na tej właśnie zasadzie powstają fikcyjne postacie, sytuacje, zjawiska, także wspomniane światy. Co jednak w sytuacji, gdy wytworem fikcji jest firma, której efekty pracy możemy doświadczać… w rzeczywistości?

Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine