Polskapresse też chce zarabiać na historii
"Nasza Historia" to ma być miesięcznik historyczny o charakterze regionalnym. Jego pierwszy numer Polskapresse wyda 7 listopada br.
"Nasza Historia" będzie składać się z trzch części: historia lokalna, historia Polski i historia świata. Tematy związane z historią powszechną będą powstawać we współpracy z redakcją "The Times". Magazyn będzie wydawany w całej Polsce, ale w ośmiu regionalnych mutacjach, z własnymi odnoszącymi się do regionalnego tematu okładkami.
„Odpowiadamy na rosnące zainteresowanie tematami historycznymi, ale robimy to tak, jak nikt do tej pory na rynku: prezentujemy również historię regionu dla odbiorców poszukujących tożsamości, odkrywających korzenie, próbujących zrozumieć istotę miejsc, zdarzeń i ludzi” – informuje w komunikacie prasowym Aureliusz Mikos, prezes Polskapresse Oddział Warszawa - spółka ta będzie wydawać miesięcznik "Nasza Historia".
Autorem szaty graficznej czasopisma jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Grupy Polskapresse.
Pierwsze wydanie "Naszej Historii" będzie miało 100 stron, a cena wyniesie 6,95 zł.
Wprowadzenie magazynu na rynek wspiera kampania promocyjna w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w mediach Grupy Polskapresse. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.
PR










