Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" też chce zarobić na popularności Anny German

Agora wyda dwie płyty z piosenkami Anny German

Z dwoma kolejnymi wydaniami "Gazety Wyborczej" będzie można kupić płyty z piosenkami w wykonaniu Anny German. Agora SA chce w ten sposób zarobić na popularności piosenkarki, która rośnie odkąd TVP 1 emituje serial poświęcony jej życiu.

25 i 26 kwietnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” będą sprzedawane płyty z piosenkami Anny German (każda płyta wraz z gazetą kosztuje 9,99 zł). Wydawca nie ujawnia nakładu płyt. W telewizji (TVP 1, TVN, Polsat, kanały tematyczne) trwa kampania reklamowa wydawnictwa.
Wydawca "GW" zdecydował się na wydanie płyt German, mimo że wytwórnia EMI wprowadziła wiosną do sprzedaży album z jej piosenkami pt. „Złota kolekcja - Bal u Posejdona” (płyta miała premierę 14 lat temu). Wytwórnia informuje, że już sprzedało się ponad 50 tys. egz. albumu, a salony muzyczne zamawiają dodatkowe nakłady.
Powrót popularności Anny German to zasługa biograficznego serialu, który emituje w piątki TVP 1.

"Anna German" ma więcej widzów niż "M jak Miłość"

Korzystając z popularności piosenkarki, chce się wypromować Rzeszów. Prezydent tego miasta w publicznym proteście kierowanym do prezesa TVP, chce aby dostrzeżono, że German zaczynała karierę właśnie w Rzeszowie.

 

(24.04.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.