"Newsweek" z Tomaszem Lisem jako naczelnym sprzedaje się lepiej
"Newsweek Polska" w kwietniu, pierwszym pełnym miesiącu, w którym tygodnik prowadził nowy redaktor naczelny Tomasz Lis, zwiększył sprzedaż o prawie 30 proc. W tym samym czasie sprzedaż "Wprost" spadła o 17 proc. - w porównaniu z kwietniem ub.r.
Liderem w segmencie tygodników opinii pozostaje tygodnik "Uważam Rze" (Presspublica), którego średnia sprzedaż w kwietniu br. wzrosła o 8,4 proc. (wobec kwietnia 2011 roku) i wyniosła 144 355 egz. Za nim znalazła się "Polityka" ze sprzedażą na poziomie 138 254 egz. (wzrost o 3 proc.). Podium zamyka "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż wyniosła 129 021 egz. (wzrost o 29,8 proc. z wynikiem 129 021 egz.). Dalej znalazł się "Wprost" (AWR "Wprost") - 74 976 egz. (spadek o 17,2 proc.).
Wśród tygodników z przedrukami w kwietniu br. najlepiej sprzedawała się "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) - 354 291 egz. (wzrost o 1,1 proc.).
Najlepiej sprzedającym się tygodnikiem katolickim z kolei pozostaje "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitarnej Gość Niedzielny) - 153 506 egz. (spadek o 3,2 proc.).
(AT)
(21.06.2012)