Zapisz się na:
Pressletter

Mimo wysokiego nakładu sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" spada


... Reklama "Gazety Codziennej"
07.01.2012 19:40

O 2,5 tys. egz. spadła w listopadzie ub.r. sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA) wobec października. Listopad był drugim pełnym miesiącem ukazywania się tytułu.

Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło, według danych ZKDP, 31 195 egz., przy nakładzie 148 tys. egz. - o 40 tys. większym niż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła w listopadzie 85 832 egz., i zdecydowanie większym niż ”Gazeta Podatkowa” (wychodzi dwa razy w tygodniu; Wydawnictwo Podatkowe Gofin), której średnie rozpowszechnianie wynosiło w listopadzie 32 003 egz. (przy średnim nakładzie 67,5 tys. egz.).

 
W segmencie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż w listopadzie wyniosła 368 422 egz. i była o 10,3 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Druga w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) z wynikiem 298 211 egz. (spadek o 10,8 proc.), a trzeci "Super Express" (Murator SA) - 174 752 egz. (spadek o 5 proc.). Za nimi plasuje się "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 124 351 egz. (spadek o 11,6 proc.).
 
SK
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Reporterzy bez Granic ujawniają instrukcje chińskich cenzorów

Umorzono proces dziennikarki oskarżonej za brak autoryzacji

Akcje Wirtualnej Polski po 32 zł

Erytrea największym cenzorem prasy, tuż za nią Korea Północna

Edipresse Polska wygrywa w sądzie z Anną Janicką


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Metro

Przegląd mediów

Ile wolności słowa w wolności słowa. Po wywiadzie z Grzegorzem Braunem

Problem nie w tym, że faszysta dostaje głos w liberalnym radiu, ale w tym, że nie ma w kraju dziennikarza, który potrafiłby go rozjechać

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
ilustrator
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine