Zapisz się na:
Pressletter

Mimo wysokiego nakładu sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" spada


... Reklama "Gazety Codziennej"
07.01.2012 19:40

O 2,5 tys. egz. spadła w listopadzie ub.r. sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA) wobec października. Listopad był drugim pełnym miesiącem ukazywania się tytułu.

Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło, według danych ZKDP, 31 195 egz., przy nakładzie 148 tys. egz. - o 40 tys. większym niż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła w listopadzie 85 832 egz., i zdecydowanie większym niż ”Gazeta Podatkowa” (wychodzi dwa razy w tygodniu; Wydawnictwo Podatkowe Gofin), której średnie rozpowszechnianie wynosiło w listopadzie 32 003 egz. (przy średnim nakładzie 67,5 tys. egz.).

 
W segmencie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż w listopadzie wyniosła 368 422 egz. i była o 10,3 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Druga w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) z wynikiem 298 211 egz. (spadek o 10,8 proc.), a trzeci "Super Express" (Murator SA) - 174 752 egz. (spadek o 5 proc.). Za nimi plasuje się "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 124 351 egz. (spadek o 11,6 proc.).
 
SK
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W Meksyku zamordowano fotoreportera (wideo)

Dwa ważne tytuły prasowe w Bułgarii zakończyły działalność

Pochłopień wicenaczelnym "Wprost”

Okładki "Cosmopolitan" zbyt seksowne dla niektórych sklepów w USA

Redaktor naczelny “Rolling Stone” odchodzi z redakcji


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Ukraina odbiera dziennikarce akredytację

Brytyjska dziennikarka telewizyjna Kitty Logan publikująca relacje z Donbasu straciła właśnie akredytację wystawioną przez Ukrainę. Na podstawie informacji opublikowanych przez nią w mediach społecznościowych SBU zarzuca jej, że podżegała rebeliantów do ostrzelania pozycji ukraińskich. To miało jej zagwarantować gorące ujęcia z linii frontu.

Facebook pokazał firmowego drona

Facebook pokazał film nakręcony podczas budowy takiego bezzałogowego samolotu. Maszyna będzie miała rozpiętość skrzydeł porównywalną z Boeingiem 737, ale ważyć ma tyle, co jedna trzecia toyoty prius.

Urządzenia Wearables wspierają naszą aktywność fizyczną

Z badania firmy Wristly, niezależnej platformy, obserwującej sposoby wykorzystania Apple Watch wynika, że urządzenie to w znaczącym stopniu motywuje jego użytkowników do bardziej aktywnego trybu życia. Tzw. Early adoptersi, którzy kupili zegarek 4 miesiące temu, chwilę po jego premierze, częściej wybierają się na dłuższe spacery, wykonują więcej ćwiczeń, przekonują się do uprawiania różnych dyscyplin sportowych.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine