Zapisz się na:
Pressletter

Mimo wysokiego nakładu sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" spada


... Reklama "Gazety Codziennej"
07.01.2012 19:40

O 2,5 tys. egz. spadła w listopadzie ub.r. sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA) wobec października. Listopad był drugim pełnym miesiącem ukazywania się tytułu.

Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło, według danych ZKDP, 31 195 egz., przy nakładzie 148 tys. egz. - o 40 tys. większym niż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła w listopadzie 85 832 egz., i zdecydowanie większym niż ”Gazeta Podatkowa” (wychodzi dwa razy w tygodniu; Wydawnictwo Podatkowe Gofin), której średnie rozpowszechnianie wynosiło w listopadzie 32 003 egz. (przy średnim nakładzie 67,5 tys. egz.).

 
W segmencie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż w listopadzie wyniosła 368 422 egz. i była o 10,3 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Druga w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) z wynikiem 298 211 egz. (spadek o 10,8 proc.), a trzeci "Super Express" (Murator SA) - 174 752 egz. (spadek o 5 proc.). Za nimi plasuje się "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 124 351 egz. (spadek o 11,6 proc.).
 
SK
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Osama bin Laden czytał głównie "Foreign Policy", ale zaglądał też do "Newsweeka" i "Time"

Wspomnienia Krzysztofa Kąkolewskiego

Naczelny "USA Today" zapowiada koniec wersji drukowanej gazety

Zmarł reportażysta Krzysztof Kąkolewski

TVP czeka na dziennikarzy piszących zainteresowanych wysłuchaniem kandydatów do zarządu


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Najchętniej oglądany wieczór wyborczy w TVP1. Porażka TVN

Widzowie najchętniej oglądali pierwsze sondażowe wyniki i komentarze w Telewizji Polskiej. Co czwarta osoba miała włączony kanał TVP1

Wszystkie dzieci Andrzeja Turskiego. Pełna anegdot BIOGRAFIA dziennikarza

Andrzej Turski wielkim dziennikarzem był - przekonują autorki jego biografii, dwie córki - prawdziwa Urszula Chińcz i "telewizyjna" Anna Morawska.

65 wskazówek jak zdobyć szacunek

Wszyscy chcemy być szanowani, czy to w pracy przez naszych kolegów czy przez rodzinę i przyjaciół. To wymaga jednak pracy, odpowiedniego postępowania, mówienia i myślenia w określony sposób. Jak więc zasłużyć sobie na szacunek innych? Jak być asertywnym i budzić ogólny podziw?

Digital News Initiative - Gogole ratuje internetowe dziennikarstwo i wizerunek?

150 milionów euro - tyle gigant z Mountain View chce przeznaczyć na program, który pomoże wydawcom internetowym podnieść jakość tworzonego przez nich kontentu. Komu się to opłaci?

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine