Zapisz się na:
Pressletter

Mimo wysokiego nakładu sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" spada


... Reklama "Gazety Codziennej"
07.01.2012 19:40

O 2,5 tys. egz. spadła w listopadzie ub.r. sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA) wobec października. Listopad był drugim pełnym miesiącem ukazywania się tytułu.

Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło, według danych ZKDP, 31 195 egz., przy nakładzie 148 tys. egz. - o 40 tys. większym niż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła w listopadzie 85 832 egz., i zdecydowanie większym niż ”Gazeta Podatkowa” (wychodzi dwa razy w tygodniu; Wydawnictwo Podatkowe Gofin), której średnie rozpowszechnianie wynosiło w listopadzie 32 003 egz. (przy średnim nakładzie 67,5 tys. egz.).

 
W segmencie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż w listopadzie wyniosła 368 422 egz. i była o 10,3 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Druga w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) z wynikiem 298 211 egz. (spadek o 10,8 proc.), a trzeci "Super Express" (Murator SA) - 174 752 egz. (spadek o 5 proc.). Za nimi plasuje się "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 124 351 egz. (spadek o 11,6 proc.).
 
SK
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Michał Broniatowski naczelnym polskiego "Forbesa"

Ogłoszono nominacje do tegorocznych Mediatorów

Autorzy tekstu o aferze taśmowej napisali osobno dwie różne książki

"Gazeta Wyborcza" drożeje o 10 groszy

Luksusowy magazyn dla gejów liczy na rozwój rynku LGBT


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Mobilna moda zmienia nasze przyzwyczajenia

Już w 2015 r. tablety prześcigną w globalnej sprzedaży pecety, a popyt na smartfony sięgnie 1,3 mld sztuk. Boom na urządzenia mobilne wpływa na styl życia.

Nieczyste zagrywki wielkich korporacji. Jak walczą ze sobą Samsung i Apple?

Każda kolejna premiera nowych iPhone’ów to bardzo pracowity okres zarówno dla firmy z Cupertino, jak i jej największego konkurenta. W czasie, gdy CEO Apple Tim Cook prezentuje dziennikarzom i wielbicielom „jabłka” możliwości swojego najnowszego urządzenia, w ciemnych zakamarkach jednego z biurowców Samsunga powstaje już koncepcja prześmiewczych reklam, które mają zdyskredytować produkt wielkiego konkurenta.

Money.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym

Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, które media są najbardziej opiniotwórcze. Właśnie został opublikowany raport za sierpień 2014 roku. Najczęściej cytowanym portalem biznesowym był Money.pl, najchętniej przywoływaną gazetą Wprost, a telewizją - TVN 24.

Nixie – osobisty dron noszony na nadgarstku. To lepsze od smartwatcha!

Do ubieralnej elektroniki zdążyliśmy się już przyzwyczaić, ale właśnie powstała nowa kategoria takiego sprzętu. Twórcy miniaturowego drona Nixie zaprojektowali go w pomysłowy sposób – użytkownik może nosić go na nadgarstku jak zegarek.


Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine