Zapisz się na:
Pressletter

Mimo wysokiego nakładu sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" spada


... Reklama "Gazety Codziennej"
07.01.2012 19:40

O 2,5 tys. egz. spadła w listopadzie ub.r. sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA) wobec października. Listopad był drugim pełnym miesiącem ukazywania się tytułu.

Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło, według danych ZKDP, 31 195 egz., przy nakładzie 148 tys. egz. - o 40 tys. większym niż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła w listopadzie 85 832 egz., i zdecydowanie większym niż ”Gazeta Podatkowa” (wychodzi dwa razy w tygodniu; Wydawnictwo Podatkowe Gofin), której średnie rozpowszechnianie wynosiło w listopadzie 32 003 egz. (przy średnim nakładzie 67,5 tys. egz.).

 
W segmencie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż w listopadzie wyniosła 368 422 egz. i była o 10,3 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Druga w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) z wynikiem 298 211 egz. (spadek o 10,8 proc.), a trzeci "Super Express" (Murator SA) - 174 752 egz. (spadek o 5 proc.). Za nimi plasuje się "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 124 351 egz. (spadek o 11,6 proc.).
 
SK
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Nie będzie śledztwa w sprawie podsłuchiwania dziennikarzy, bo nie ma podejrzenia popełnienia przestępstwa

Niektórym dziennikarzom nie podoba się, likwidacja limitu kosztów uzyskania przychodu przez twórców (opinie)

Maciej Walaszczyk z „Naszego Dziennika” został wydawcą „Wiadomości” TVP 1

Miesięcznik „Mam Ogród" podniósł cenę, zwiększył objętość i nakład

Norweska dziennikarka musiała wyjechać z Turcji z powodu narzeczonego


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Michalski: Krytykowałem III RP. Dziś widzę, że rządy PiS są gorsze niż to, co stworzył Michnik

- Jarosław Kaczyński przeprowadza rewolucję kadrową na wzór Lenina. Ale ona nie ma treści, jest tylko pustka - mówi publicysta Cezary Michalski w rozmowie z Agatonem Kozińskim.

Telewizja bez przyszłości? TVP od podszewski

Telewizja Polska od 1989 roku jest traktowana przez każdy kolejny obóz rządzący jak łup polityczny. W takich warunkach – bez stałego finansowania, stabilnego kierownictwa i długofalowej strategii – nie da się rozwijać żadnej instytucji. Alternatywa? Proponujemy siedem kroków w kierunku stworzenia nowej Telewizji Publicznej.

1/5 z nas wydaje kupuje walentynkowe prezenty w sieci. Jak wykorzystują to marki?

Zgodnie z ubiegłorocznym badaniem SW Research, Polacy przeznaczają na święto zakochanych około 1,5 mld zł. Z ankiety Payback wynika natomiast, że 1/5 z nas wydaje swoje pieniądze na walentynkowe prezenty w internecie. Nietrudno się domyślić, że zarówno w tym roku, jak i w nadchodzących latach, statystyki te będą tylko rosnąć. Co powinni zrobić marketerzy, aby w pełni wykorzystać ten potencjał?

Nowa forma reklamy na Twitterze będzie atakowała użytkowników tuż po wejściu do aplikacji

W przeddzień ogłoszenia całorocznego sprawozdania finansowego Twitter wprowadza nowy format reklamowy – First View. To wideo wyświetlane użytkownikom na samej górze wszystkich wiadomości.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
redaktor stron WWW
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine