Zapisz się na:
Pressletter

Mimo wysokiego nakładu sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" spada


... Reklama "Gazety Codziennej"
07.01.2012 19:40

O 2,5 tys. egz. spadła w listopadzie ub.r. sprzedaż "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA) wobec października. Listopad był drugim pełnym miesiącem ukazywania się tytułu.

Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło, według danych ZKDP, 31 195 egz., przy nakładzie 148 tys. egz. - o 40 tys. większym niż "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła w listopadzie 85 832 egz., i zdecydowanie większym niż ”Gazeta Podatkowa” (wychodzi dwa razy w tygodniu; Wydawnictwo Podatkowe Gofin), której średnie rozpowszechnianie wynosiło w listopadzie 32 003 egz. (przy średnim nakładzie 67,5 tys. egz.).

 
W segmencie dzienników ogólnopolskich liderem pozostaje ”Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż w listopadzie wyniosła 368 422 egz. i była o 10,3 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Druga w zestawieniu jest "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) z wynikiem 298 211 egz. (spadek o 10,8 proc.), a trzeci "Super Express" (Murator SA) - 174 752 egz. (spadek o 5 proc.). Za nimi plasuje się "Rzeczpospolita" (Presspublica) - 124 351 egz. (spadek o 11,6 proc.).
 
SK
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Polskie MSZ cofnęło akredytację korespondentowi agencji RIA Novosti

Marek Górlikowski i Marek Wąs za mało pisali do "Gazety Wyborczej" w Trójmieście

Bauer wprowadza wysokonakładowy tygodnik dla religijnych kobiet

Konkurs SDP bez nagród dla dziennikarzy sportowych

Krzyże od prezydenta dla dziennikarzy ”Rzeczpospolitej”


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Polski ISBN wychodzi z analoga

Dotąd królowały metody rodem z poprzedniego wieku: pisma, pieczątki, listy polecone. Teraz wystarczy założyć konto w serwisie prowadzonym przez Bibliotekę Narodową i w 24 godziny od poprawnie przesłanego zgłoszenia otrzymać pulę numerów ISBN, o jaką się ubiegamy.

Podatek od internetu

Polak i Węgier to, zgodnie ze znanym powiedzeniem, przedstawiciele podobnych narodów. Oby tym razem nie okazało się, że nas czeka to samo, co Węgrów.

Efekt balansowania na granicy fikcji i rzeczywistości

Fikcja jest zjawiskiem, z którym najczęściej mamy do czynienia w przypadku literatury lub filmu. Odpowiednia transformacja faktów umożliwia wykreowanie świata niezależnego wobec rzeczywistości. Na tej właśnie zasadzie powstają fikcyjne postacie, sytuacje, zjawiska, także wspomniane światy. Co jednak w sytuacji, gdy wytworem fikcji jest firma, której efekty pracy możemy doświadczać… w rzeczywistości?

Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine