Zapisz się na:
Pressletter

Ministerstwo Skarbu Państwa wybrało trzech członków rady nadzorczej PAP

autor: Maciej Kozielski

05.07.2011 07:56
Michał Stolarek, Wojciech Szeląg i Sebastian Bogusławski zostali wybrali do rady nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej.
Michał Stolarek to radca prawny, wspólnik zarządzający Kancelarii Prawniczej Stolarek & Grabarski. Dziennikarz Polsat News Wojciech Szeląg zasiadał już, jako wiceprzewodniczący, w radzie nadzorczej poprzedniej kadencji. Sebastian Bogusławski ma licencję doradcy inwestycyjnego. W maju br. Ministerstwo Skarbu Państwa ogłosiło konkurs na członków rady w związku z kończącą się kadencją trzech jej członków (oprócz Szeląga także Lidii Żebrowskiej i Jerzego Domańskiego). Ich kadencja upłynęła 30 czerwca br. W radzie nadzorczej PAP zasiada siedem osób. Jej przewodniczym jest Krzysztof Hofman. PAP jest jednoosobową spółką Skarbu Państwa.
 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wiesław Podkański pozostaje prezesem Izby Wydawców Prasy, ale w zarządzie są zmiany

Paweł Lisicki dostanie odszkodowanie za zwolnienie z "Uważam Rze"

W poznańskiej "GW" przeciwni jawnemu wspieraniu Komorowskiego przez centralę

Anna Marszałek i Bertold Kittel nie skompromitowali dziennikarstwa śledczego i wygrali z REM

Sąd: Domosławski ma przeprosić wdowę po Kapuścińskim i musi zrezygnować z fragmentu jego biografii


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły


Jedynki gazet

Gazeta Olsztyńska

Przegląd mediów

Redaktor naczelny "The Guardian" odchodzi po 20 latach

Alan Rusbridger, redaktor naczelny dziennika "The Guardian" po 20 latach odchodzi ze stanowiska. Nową naczelną zostanie Katharine Viner.

Jak oni się chwalą, czyli przesłuchanie prezesów TVP

Ostatni dzień przesłuchań kandydatów do zarządu TVP zarezerwowany był dla obecnych władz telewizji. Przed członkami rady nadzorczej stawili się kolejno dwaj wiceprezesi spółki: Bogusław Piwowar i Marian Zalewski oraz prezes Juliusz Braun. Wszyscy przekonywali, że przez ostatnie cztery trudne dla TVP lata udało się odnieść wiele sukcesów. Dobre samopoczucie zmącili im jednak członkowie rady co i raz przebąkując o programowej mizerii.

Chcesz mieć angażujący fanpage? Zobacz, jakich treści oczekują internauci

Użytkownicy deklarują, że w mediach społecznościowych dołączają do profili marek przede wszystkim po to, by dowiadywać się o nich więcej. Na fanpage'ach najbardziej cenią treści informacyjne, ale chętniej dzielą się kontentem rozrywkowym lub związanym z ich pasjami - to wyniki kolejnej edycji badania Wave 8, które jest prowadzone przez dom mediowy Universal McCann cyklicznie, na całym świecie. Dane, które prezentujemy, dotyczą wyłącznie polskiego internetu.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine