Zapisz się na:
Pressletter

Ministerstwo Skarbu Państwa wybrało trzech członków rady nadzorczej PAP

autor: Maciej Kozielski

05.07.2011 07:56
Michał Stolarek, Wojciech Szeląg i Sebastian Bogusławski zostali wybrali do rady nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej.
Michał Stolarek to radca prawny, wspólnik zarządzający Kancelarii Prawniczej Stolarek & Grabarski. Dziennikarz Polsat News Wojciech Szeląg zasiadał już, jako wiceprzewodniczący, w radzie nadzorczej poprzedniej kadencji. Sebastian Bogusławski ma licencję doradcy inwestycyjnego. W maju br. Ministerstwo Skarbu Państwa ogłosiło konkurs na członków rady w związku z kończącą się kadencją trzech jej członków (oprócz Szeląga także Lidii Żebrowskiej i Jerzego Domańskiego). Ich kadencja upłynęła 30 czerwca br. W radzie nadzorczej PAP zasiada siedem osób. Jej przewodniczym jest Krzysztof Hofman. PAP jest jednoosobową spółką Skarbu Państwa.
 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



250 mln zł musiałby zapłacić Bronisław Komorowski za publikacje o swojej kandydaturze na prezydenta

Mariusz Kowalewski wrócił do tygodnika "Wprost"

Trzy Pulitzery dla "The New York Times"

Burda też chce zarobić na modzie na bycie fit

"Claudia" zmienia się i drożeje od maja


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Prawie milion internautów bez telewizora

Pięć procent polskich użytkowników sieci nie ogląda tradycyjnej telewizji. Albo w ogóle nie mają telewizorów, albo używają ich do zupełnie innych celów.

Nie można zapominać o mobilnych

Przedsiębiorcy muszą zainwestować w serwisy mobilne, bo Google ma je faworyzować w wynikach wyszukiwania na smartfonach.

Zobacz, ilu internautów blokuje reklamy

W polskim internecie aż 28,6 proc. internautów blokuje reklamy. Odsetek użytkowników adblocka jest u nas nieco większy niż w USA i aż dwukrotnie wyższy niż w Wielkiej Brytanii – czytamy w raporcie Adobe i PageFair.

Co inni myślą o PR-owcach i marketingowcach?

Dlaczego, gdy firma szuka oszczędności w pierwszej kolejności zagląda do kieszeni działu marketingu? Z jakiego powodu handlowcy nie lubią ludzi z marketingu? Czy praca w PR oznacza pracoholizm? Czy marketingowcy są bogami pomysłów? I czy w ogóle są oni potrzebni? Poznajcie prawdę na temat pracy w marketingu i PR.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine