Zapisz się na:
Pressletter

Ministerstwo Skarbu Państwa wybrało trzech członków rady nadzorczej PAP

autor: Maciej Kozielski

05.07.2011 07:56
Michał Stolarek, Wojciech Szeląg i Sebastian Bogusławski zostali wybrali do rady nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej.
Michał Stolarek to radca prawny, wspólnik zarządzający Kancelarii Prawniczej Stolarek & Grabarski. Dziennikarz Polsat News Wojciech Szeląg zasiadał już, jako wiceprzewodniczący, w radzie nadzorczej poprzedniej kadencji. Sebastian Bogusławski ma licencję doradcy inwestycyjnego. W maju br. Ministerstwo Skarbu Państwa ogłosiło konkurs na członków rady w związku z kończącą się kadencją trzech jej członków (oprócz Szeląga także Lidii Żebrowskiej i Jerzego Domańskiego). Ich kadencja upłynęła 30 czerwca br. W radzie nadzorczej PAP zasiada siedem osób. Jej przewodniczym jest Krzysztof Hofman. PAP jest jednoosobową spółką Skarbu Państwa.
 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Tomasz Fill dyrektorem ds. projektów wydawniczych w Bonnier Business Polska

Dawid Zieliński zwycięzcą Grand Press Photo 2016

Lista nominowanych zdjęć i fotoreportaży w konkursie Grand Press Photo 2016

Kadir Van Lohuizen gościem gali finałowej Grand Press Photo 2016

Poynter Institute przejął i od razu zamknął gazetę z Florydy


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Śmieszkuję do trzydziestki

- Zauważyłem, że jak człowiek za młodu błaznuje, a potem powie coś poważnie, to wszyscy się do niego modlą - mówi Michał Kempa w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

W Polsce drastycznie wzrósł poziom cyberzagrożeń

Aż co drugi zarejestrowany atak hakerów w naszym kraju jest skuteczny. Mimo to jesteśmy oazą bezpieczeństwa. Mamy komputery lepiej chronione niż Francuzi, Duńczycy czy Szwajcarzy.

200 mln zł kredytu dla TVP? Kłopot z widzami i reklamami

W Telewizji Polskiej brakuje pieniędzy na działalność.

OS3 Group inwestuje kilka milionów złotych w Media Republic

OS3 Group S.A. przejęło od Group One 51 proc. udziałów w domu mediowym Media Republic. To kolejna inwestycja Grupy, która ma na celu wzmacnianie pozycji holdingu.

Content marketerem może być dziś każdy. Ale nie każdy potrafi być skuteczny

Content marketing przeszedł długą drogę od tradycyjnego dziennikarstwa, przez artykuły sponsorowane, blogi, działania pod SEO czy wreszcie social media. Jednak dopiero ostatnie lata przyniosły boom na połączenie tych wszystkich działań i zostały opatrzone zgrabnym określeniem: marketing treści. Dziś to niemalże pozycja obowiązkowa w cennikach agencji marketingowych.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
reporter telewizyjny
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine