Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 31, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska z nowym logo i stroną główną

Nowe logo Wirtualnej Polski. Fot. materiały prasowe

Wirtualnapolska.pl (Grupa Wirtualna Polska) przeprowadziła rebranding. Zmieniło się logo portalu, wygląd i układ materiałów na stronie głównej.

Nowe logo Wp.pl zaprezentowano w sobotę podczas ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce siatkowej mężczyzn na Stadionie Narodowym w Warszawie. Przez weekend dotychczasowe logo było zamglone, co miało zwiastować nadchodzące zmiany. Stary znak graficzny zastąpiono dziś nowym, uproszczonym w formie, który po poprzedniku zachował jedynie kolorystykę. Zaprojektowała je agencja brandingowa BNA/Brand New Attitude, o czym informowaliśmy wcześniej w „Presserwisie”. Oprócz nowego logo zmodyfikowano oznaczenia poszczególnych działów portalu. Strona główna Wp.pl zyskała nowy, kafelkowy układ materiałów. Po kliknięciu na dany kafelek użytkownik przenoszony jest do materiałów w poszczególnych działach portalu. Sama strona wydłużyła się, co przy jej przewijaniu wydłuży czas pobytu użytkownika w witrynie.
Zmiana wyglądu portalu wsparta jest kampanią pod hasłem „Wszystko co ważne dzieje się w Polsce”, która realizowana jest w telewizji, prasie, radiu, Internecie i na outdoorze. Za jej kreację i przygotowanie odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, zakupem i planowaniem mediów zajęły się ZenithOptimedia Group oraz zespół marketingu i komunikacji Grupy Wirtualna Polska.
Nowy układ pozwala też na wykorzystanie nowych formatów reklamowych, dopasowanych treścią do tematyki tekstów na stronie głównej. W ciągu kilku miesięcy zastosowane na stronie głównej rozwiązania zostaną przeniesione do pozostałych działów portalu.
Zmiany w Wp.pl to kolejny krok po połączeniu w jedną grupę Wirtualnej Polski i Grupy O2 (przejęcie nastąpiło w lutym br.). Od września firma funkcjonuje jako jedna spółka, pracownicy obu dotychczasowych spółek przenoszeni są do jednej warszawskiej siedziby (nadal działa też gdańska siedziba portalu).
Od momentu połączenia spółek zamknięto kilkadziesiąt serwisów. Spółka pracuje nad rozwojem oferty w obszarze e-commerce i wideo, m.in. budową studia telewizyjnego.

(MAL, 31.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.