Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 25, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Strona internetowa dla Teatru Narodowego za 1 gr

Teatr Narodowy rozstrzygnął przetarg na projekt swojej nowej strony internetowej oraz jej dwuletni serwis. Zwyciężyła firma jPalio Business Solutions, która za projekt zaproponowała cenę 1 gr.

W przetargu rozpatrywano siedem ofert: spółki Dituel, Andrzeja Florka, Info Bazy, EvolutionProjekt Interactive Media, X-Coding IT Studio, JK Investments i spółki jPalio Business Solutions. Ta ostatnia przetarg wygrała, zdobywając w nim najwyższą liczbę punktów - 81,67. Spółka ta zaproponowała kwotę 1 gr jako cenę za projekt oraz 48 tys. zł netto za serwis. Pozostali uczestnicy przygotowanie projektu strony wycenili na kilka do kilkudziesięciu tys. zł.
Michał Klimek, manager z jPalio, zapytany przez nas, dlaczego firma zaproponowała tak niską cenę za wykonanie projektu strony WWW, odpowiedział: - Równie ważne jak zyski są dla nas referencje. Jeżeli chodzi o przetarg zorganizowany przez Teatr Narodowy, to mogliśmy sobie wyjątkowo pozwolić na tak nietypową wycenę, ponieważ naszym klientem będzie instytucja o 250-letniej tradycji, znana każdemu z nas, co niesie za sobą właśnie prestiżową referencję.
Dodaje, że zamówienie dotyczy jednego z produktów firmy o nazwie jCMS, który dostosowywany jest do potrzeb klientów i rozwijany zgodnie z ich wymaganiami. Dzięki temu spółka buduje swój potencjał technologiczny firmy. - Jako że jesteśmy jedną z dwóch firm w Polsce, które sprzedają licencje, szkolą z zakresu wykorzystywania i dbają o rozwój platformy technologicznej jPalio, której autorem jest firma Torn, zdobywamy w tym przypadku referencję dla samej technologii - wyjaśnia Klimek. - Nasz plan biznesowy związany z przetargiem Teatru Narodowego wiąże się z zainwestowaniem w programistów pracujących z jPalio Business Solutions. Rozwiną oni nasze rozwiązanie jCMS, które będziemy mogli zaproponować później naszym kolejnym klientom i zarobić na nim w przyszłości. Zyskiem firmy w tym przypadku będzie wspaniała referencja dla firmy, dla jPalio jako technologii IT oraz przychód z utrzymania wspomnianego systemu - dodaje Klimek.

 

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.