Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 24, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W rankingu witryn informacyjnych wciąż najpopularniejszy jest Onet.pl

Najpopularniejsze grupy stron informacyjnych tracą, zyskują serwisy należące do wydawców prasy. Druga w rankingu Grupa Wirtualna Polska - Orange z miesiąca na miesiąc zmniejsza dystans do lidera - Grupy Onet.pl.

Trzy największe grupy witryn informacyjnych w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius za listopad ub.r. straciły na popularności. Grupa Onet.pl, która zajmuje pierwsze miejsce, straciła 223 tys. użytkowników, Grupa Wirtualna Polska - Orange 85 tys., a Grupa Gazeta.pl - 27 tys.

Zyskują witryny należące do wydawców prasy, jak te z grupy Polskapresse i Mediów Regionalnych, które zamykają pierwszą piątkę najpopularniejszych witryn. Najwięcej w listopadzie 2011 wobec października ub.r. zyskała Grupa TVN (250 tys. użytkowników). Kosztem Grupy Next Infor w dziesiątce największych ponownie znalazła się Presspublica.
Coraz większy udział w ogólnym ruchu mają użytkownicy mobilni. Czytelnicy Grupy Wirtualnej Polski - Orange generują już ponad 10 proc. wszystkich odsłon właśnie za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Niewiele mniej, bo po 8 proc. samych odsłon mobilnych generują internauci Grupy Onet.pl oraz Gazeta.pl.
Więcej zestawień z ostatniego badania Megapanel PBI/Gemius na Press.pl. (AT)

(24.01.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.