Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstają dwa portale wzorowane na "Huffington Post": Tomasza Lisa i Point Group

Platforma Mediowa Point Group rozpoczęła prace nad modernizacją serwisu Wprost24.pl i repozycjonowaniem go w kierunku informacyjno-opiniotwórczej platformy na wzór „Huffington Post”. Nad innym portalem przypominającym „Huffington Post” pracuje także Tomasz Lis, redaktor naczelny tygodnika „Wprost” (należy do PMPG).

Michał M. Lisiecki, prezes Point Group, zaznacza, że to dwa niezależne przedsięwzięcia o tym samym kierunku rozwoju. – Tomasz Lis jest redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost”. Serwis Wprost24.pl jest niezależny od redakcji tygodnika. Jednoczesnych, choć na różnym, poziomie zaawansowania, prac nad obydwoma serwisami nie postrzegamy w kategorii działań konkurencyjnych – zaznacza. - Dopóki serwisy te nie zaczną w praktyce funkcjonować, nie może być mowy o konflikcie interesów. Według mojej wiedzy Tomasz Lis nie jest twórcą, a jedynie jednym z mniejszościowych udziałowców tego przedsięwzięcia – dodaje Lisiecki.
Pytany, czy umowa z Tomaszem Lisem zawiera ewentualne klauzule dotyczące działań konkurencyjnych, odpowiada: - Tak, w interesującym nas zakresie.
Prace na modernizacją Wprost24.pl ruszyły wraz z zatrudnieniem dyrektora ds. Internetu, Aleksandra Krzempka. 
Tomasz Lis start serwisu zaplanował na początek przyszłego roku. W przedsięwzięcie zaangażowanych jest kilkanaście osób. Jego budżet ma być wielomilionowy. Tomasz Lis nad projektem pracuje ze szwajcarsko-kanadyjską firmą internetową, która ma wnieść know-how.
Szczegóły dotyczące projektu Lis przedstawił na Forum IAB.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.