Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Bonnier Business Polska

Bartosz Wysocki - chief revenue officer

Bartosz Wysocki opowiada o pracy biura reklamy Bonnier Business Polska

W 2017 roku stawiamy na jakościowy content marketing – taki, który stanowi wartość dla użytkowników i czytelników.

Dużo większe możliwości w tej dziedzinie stwarza nam zupełnie nowa strona „Pulsu Biznesu” Pb.pl, a rozwiązania prasowe zapewniają dotarcie do stabilnej grupy naszych subskrybentów. Atrakcyjną ofertą dla partnerów pozostaje sponsoring naszych eventów, takich jak: Gazele Biznesu, Giełdowa Spółka Roku, Kobiety Biznesu czy Siła Przyciągania w HR oraz mniejsze projekty szyte na miarę takie jak np. Debaty przy Kawie (w sumie co rok organizujemy ok. 200 wydarzeń).

Warto również wspomnieć o wprowadzonym w ub. r. produkcie Brand Story, który umożliwia natywną obecność w naszych mediach. To interaktywna historia marki, produktu, którą wykorzystują zarówno klienci B2B, jak i B2C.

Nowatorskie formy kontentu – wideo, infografiki, raporty, relacje z wydarzeń i kongresów ekonomicznych itd. – tworzymy zarówno w odpowiedzi na konkretne zapytanie, problem klienta, jak i wokół organizowanych przez nas eventów. Ta forma komunikacji to odpowiedź na coraz większe wymagania rynku i rosnącą tzw. ślepotę reklamową. Element kontentowy uzupełniamy o działania leadowe zarówno na wspomnianych wydarzeniach w świecie realnym, jak i efektywnościowe w jednej z największych sieci afiliacyjnych, w skład której wchodzi m. in. nasz serwis Bankier.pl. Witryna ta od kilkunastu lat zapewnia naszym klientom dotarcie do jakościowych konsumentów.

Podsumowując, w br. gwarantujemy naszym partnerom kompleksową, wielokanałową ofertę działań reklamowych on- i offline. Klientom poszukującym zasięgu dostarczamy szerokie dotarcie, a klientom poszukującym precyzji i wąskich grup celowych – targetowanie w oparciu o własne dane w modelu programatycznym.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Bonnier Business Polska

Prasa: „Puls Biznesu” – sprzedaż: 12 238 egz. (XI 2016, ZKDP)

Internet: Bankier.pl – 2242,7 tys. użytkowników, Pb.pl – 567,9 tys. użytkowników, Pit.pl – 457,4 tys. użytkowników, Arslege.pl – 366,6 tys. użytkowników, Vat.pl – 291,7 tys. użytkowników, Monitorfirm.pl – 119,1 tys. użytkowników, Lexlege.pl – 85,3 tys. użytkowników, Prnews.pl – 61,1 tys. użytkowników, Firma.pl – 58,4 tys. użytkowników, Pulsmedycyny.pl – 57,9 tys. użytkowników, Mambiznes.pl – 40,9 tys. użytkowników (XII 2016, PBI/Gemius)

Struktura biura reklamy Bonnier Business Polska

Bartosz Wysocki - chief revenue officer, tel. 666 848 952, [email protected]

Biuro reklamy - komunikacja na rynkach B2B i B2C; biurem kieruje Małgorzata Jędral, tel. 601 262 897, [email protected]

Dział obsługi domów mediowych, agencji reklamowych i agencji PR – działem kieruje Jan Rojewski, tel. 570 666 509, [email protected]

System partnerski zajmuje się reklamą efektywnościową, performance, afiliacją; działem kieruje Natalia Wielgosz Sawicka, tel. 601 950 942, [email protected]

Biuro reklamy czasopism i serwisów medycznych obsługuje media specjalistyczne kierowane do lekarzy i farmaceutów; biurem kieruje Małgorzata Solarczyk, tel. 22 333 97 34, [email protected]

Kontakt do biura reklamy Bonnier Business Polska

tel. (22) 333 98 88
[email protected]
www.bonnier.pl/reklama

Hit 2016 biura reklamy Bonnier Business Polska

W ub.r. skupiliśmy się na budowie zintegrowanej oferty wykorzystującej wszystkie zasoby Bonnier Business Polska. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować kompleksową ofertę wizerunkowo-efektywnościową zarówno dla działań na rynku B2B, jak i B2C. Jako jedni z niewielu na rynku dostarczamy naszym klientom platformę do budowania spójnej komunikacji on-i offline: tej pierwszej opartej na naszych witrynach oraz rozwiązaniach efektywnościowych, a drugiej – na prasie i eventach, których corocznie organizujemy prawie 200.

W 2016 roku zadbaliśmy również o rozwój oferty programmatic, dzięki której nasza oferta online wkrótce poszerzy się o możliwość precyzyjnego dotarcia do wąskich grup celowych.

Bartosz Wysocki - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.