Ponad 24 mln zł wpływów Instytutu Monitorowania Mediów w 2023 roku
Koszty działalności IMM wyniosły 17,5 mln zł (screen: Imm.com.pl)
Instytut Monitorowania Mediów SA w 2023 roku wypracował 6 mln zł zysku netto przy 24,4 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że wpływy z działalności w Polsce wyniosły 21,6 mln zł, a z zagranicznej – 2,8 mln zł.
Czytaj też: Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn. Raport PBC
Koszty działalności operacyjnej pochłonęły 17,5 mln zł, z czego 8 mln zł przeznaczono na wynagrodzenia.
W poprzednim okresie rozliczeniowym (od 21 września 2021 roku do 31 grudnia 2022 roku) spółka uzyskała 30,3 mln zł przychodów i 9,7 mln zł zysku netto.
IMM w sprawozdaniu z działalności podał, że zarząd spółki w 2024 roku przewiduje wzrost sprzedaży o ok. 8-12 proc. Na początku roku Instytut kupił spółkę Newspoint, która również zajmuje się analityką mediów oraz został wspólnikiem PSMM Monitoring & More.
Czytaj też: Andrzej Skworz: Ulegli. Giganci od mediów społecznościowych robią wszystko, by nie płacić
(KOZ, 11.11.2024)