RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GroupM na pierwszym miejscu na polskim rynku w raporcie COMvergence "New Business Barometer"

Top 3 grup i agencji mediowych (fot. materiały prasowe)

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup reklamowych w raporcie COMvergence "New Business Barometer H1 2024", który podsumowuje minione półrocze pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych.

W czołowej trójce grup mediowych poza GroupM (total new business wyniósł 73,2 mln dol.) znalazły się Publicis Groupe (40,1 mln dol.) oraz Omnicom Media (18,4 mln dol.).

Czytaj też: PHD obsługuje najwyższe budżety reklamowe nowych biznesów

Na pozycję numer jeden GroupM złożyły się bardzo dobre wyniki Mindshare Polska (czwarte miejsce wśród agencji – 20,3 mln dol.) i Wavemaker Polska (szóste miejsce – 6,8 mln dol.). Jednak agencją z najwyższym wynikiem okazała się, również należąca do GroupM – EssenceMediacom Polska (44,2 mln dol.). Drugie miejsce zajęła agencja Spark Foundry (29,1 mln dol.), trzecie – PHD Media Direction (23,4 mln dol.), a piąte – Dentsu X (9,4 mln dol.).

W Top 5 największych przetargów i ruchów budżetowych I połowy 2024 roku znalazły się, według raportu COMvergence, budżety: P4 (31 mln dol.), Volkswagen Group (23 mln dol.), Kaufland (20 mln dol.), Agata Katowice (17 mln dol.) i Lego (17 mln dol.).

"W kontekście m.in. pozyskanego już w II połowie roku centralnie przez WPP budżetu Amazona mogę powiedzieć, że w perspektywie kolejnych półroczy nie zakładam zwolnienia tempa ze strony naszej Grupy" – komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE.

Czytaj też: Cut The Mustard utworzyła Content Creative HUB w ramach Dywizji Kreatywnej

(KAP, 26.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.