Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Olszewska brand engagement liderką amerykańskich marek L’Oréala

Magdalena Olszewska dołączyła do L'Oréala w czerwcu 2018 roku (fot. LinkedIn/Magdalena Olszewska)

Magdalena Olszewska awansowała na stanowisko brand engagement liderki US brands hubu na Polskę i kraje bałtyckie L’Oréal Polska. Z firmą jest związana od ponad czterech lat.

Zaczynała jako junior influencer managerka, a od marca 2021 roku pełniła funkcję senior social brand managerki. W nowej roli odpowiada za prowadzenie działań promocyjnych takich marek jak Maybelline New York oraz NYX Professional Make Up.

Czytaj też: Anna Moczulska awansowała w Artegence na stanowisko head of digital analytics

Zanim dołączyła do producenta kosmetyków, pracowała m.in. w Aliganza Fashion Agency oraz w Telewizji Puls.

(KAP, 21.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.