Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" na czele programów informacyjnych w maju. Nieznaczna przewaga nad "Wiadomościami"

W maju "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało średnio 2,21 mln widzów (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

"Fakty" były w maju najchętniej oglądanym programem informacyjnym, ale przewaga programu TVN nad "Wiadomościami" TVP wynosiła zaledwie 17 tys. widzów.

"Fakty" w TVN oglądało w maju 2022 roku średnio 1,91 mln widzów, czyli o 326 tys. mniej niż w maju 2021 roku. W TVP 1 "Wiadomości" śledziło średnio 1,59 mln widzów (o 292 tys. mniej), a "Teleexpress" - 1,36 mln (o 285 tys. mniej). "Wydarzenia" przyciągały do Polsatu średnio 1,24 mln widzów, a "Panorama" do TVP 2 - 788 tys. widzów.

Czytaj też: Eksperci: Podwyżka stawek abonamentu RTV o kilkanaście procent nie ma sensu

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS gromadziły średnio 2,21 mln widzów (o 267 tys. mniej, niż rok temu), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 2,19 mln widzów (o 196 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 1,95 mln widzów (o 228 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 1,49 mln widzów (o 28 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,22 mln widzów (o 68 tys. mniej).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 03.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.