Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wpływ jakościowych treści na reklamy w prasie tematem konferencji PBC

Rejestracja na bezpłatną konferencję odbywa się na stronie Pbc.pl/rejestracja-na-konferencje (fot. Julius Drost/Unsplash)

2 grudnia odbędzie się konferencja "Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam".

Prelegentami będą eksperci z rynku reklamy, badań oraz instytucji marketingowych z rynku prasy. W swoich wystąpieniach poruszą tematykę wpływu jakościowych treści dziennikarskich na widoczność i efektywność kampanii reklamowych w prasie.

Wystąpią m.in. Niki West, dyrektorka strategii i client service w Newsworks. W swoim wykładzie będzie mówiła o tym, jak dziennikarstwo informacyjne może zwiększać efektywność reklamodawców. Simon Redican, dyrektor generalny PAMco, wyjaśni, jak wykorzystując dane zebrane w trakcie badań czytelnictwa w Wielkiej Brytanii, można zwiększyć jakość kanałów dotarcia, a co za tym idzie ich monetyzację. Waldemar Izdebski, prezes zarządu Polskich Badań Czytelnictwa, skupi się na wpływie prasy na decyzje zakupowe czytelnika.

Poza tą trójką pojawią się również Kevin Rehberg z Aliance for Audited Media, Piotr Góralski z Polskich Badań Czytelnictwa oraz Anna Sampson z Magnetic. Po wystąpieniach wszystkich prelegentów odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi.

Wydarzenie kierowane jest do specjalistów, menedżerów i ekspertów rynku reklamowego, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy na co dzień planują i realizują kampanie w prasie. Aby wziąć udział w bezpłatnej konferencji, należy zarejestrować się na stronie Pbc.pl/rejestracja-na-konferencje do 30 listopada włącznie. Organizatorem wydarzenia są Polskie Badania Czytelnictwa.

(CP, 24.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.