Raport specjalny Direct Mail
02.03.2021, 13:20
Druga edycja specjalnego raportu „Direct Mail”, którą magazyn „Press” wydał w styczniu wraz ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego, jest już dostępna w wersji elektronicznej.
W tegorocznej edycji na podstawie badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia opisujemy różnice w postrzeganiu direct mail przez marketerów oraz konsumentów.
Ponadto pokazujemy, jak w sposób niestandardowy podejść do standardowej wysyłki. Eksperci podpowiadają, jak efektywnie wykorzystać direct mail, żeby zbudować więź z odbiorcą. Praktycy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w branży.
Prezentujemy też firmy działające w tym segmencie marketingu bezpośredniego.
Zachęcamy do zapoznania się z raportem i życzymy przydatnej lektury.
(02.03.2021)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter