Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bricoman uznał, że warunki przetargu są odpowiednie, i nic w nich nie zmienił

Termin składania prezentacji został wyznaczony na 22 lutego (fot. Bricoman.pl)

Firma Bricoman, pomimo zapowiedzi zmiany warunków przetargu, podtrzymała wszystkie wcześniejsze zadania, a reklamacje agencji uznała za bezzasadne - ustalił "Press".

Po tym, jak agencje odmówiły udziału w przetargu reklamowym Bricoman, firma zapowiedziała debriefing z agencjami i zmianę warunków. Jednak na biefingu Bricoman podtrzymał wcześniejsze zadania przetargowe i uznał niezadowolenie agencji za bezzasadne. Jednym z elementów briefu były bowiem rozpisane na trzy lata zadania strategiczne, m.in. strategia marki, analiza konkurencji i kilkanaście innych zleceń analitycznych.

Przetarg ma mieć charakter kompleksowy - brief zawierał też zadania dotyczące konceptu komunikacyjnego (kreatywnego) marki. Termin składania prezentacji został wyznaczony na 22 lutego. Bricoman nie zwraca kosztów udziału w przetargu.

- W tej sytuacji zrezygnowaliśmy z udziału w przetargu, niektóre agencje też nie zdecydowały się na udział - mówi osoba zarządzająca jedną z firm zaproszonych przez Bricoman do przetargu -  Ale wiem też, że część zaakceptowała wcześniej oprotestowane warunki i chce przystąpić do przetargu.

Z informacji "Press" wynika, że co najmniej trzy agencje z pięciu zaproszonych nie zdecydowały się na udział w przetargu. Nie wiadomo, czy w związku z tym Bricoman planuje zaproszenie do postępowania kolejnych firm. Bricoman nie odpowiedział na pytania "Press".

Bricoman to ogólnopolska sieć hurtowni budowlanych.

(AMS, 21.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.