Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 dba o komunikację marki Finlandia na Facebooku

K2 odpowiada za strategię kreatywną wódki Finlandia w mediach społecznościowych (fot. materiały społecznościowe)

Agencja K2 (Grupa K2) wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki alkoholowej Finlandia (Brown-Forman Polska) na Facebooku.

K2 odpowiada za wypracowanie i realizację kompleksowej strategii kreatywnej marki w mediach społecznościowych, a także za koncepcję komunikacji i za moderację postów. W nowej komunikacji marka zwiększyła nacisk na „proces tworzenia, naturę, miejsca i ludzi”.

Klientem K2 jest już należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's.

(IKO, 15.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.