Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola wznawia działania marketingowe

Kampanię opracowała agencja 72andSunny Amsterdam (fot. materiały prasowe)

Coca-Cola Polska wraca do działań marketingowych, z czego zrezygnowała w kwietniu, czyli na początku pandemii koronawirusa. Teraz rozpoczyna kampanię "Otwarci jak nigdy".

Kampanię otwiera manifest, który napisał George The Poet, brytyjski mówca i artysta. Nawołuje w nim, aby otworzyć się na drugiego człowieka i doceniać wszystko, co nas otacza. Walter Susini, wiceprezes Coca-Cola ds. marketingu w regionie EMEA, podkreśla, że kampania opiera się na przekonaniu, że nie musimy się cofać do dawnej normalności. "Zamiast tego wszyscy możemy ruszyć do przodu i sprawić, by świat stał się nie tylko inny, ale i lepszy" - komentuje Susini. Jednocześnie dodaje, że kampania ta jest wsparciem i uhonorowanie ich partnerów handlowych, jak hotele, kawiarnie czy restauracje, które po lockdownie będą ponownie przyjmować gości.

Działania reklamowe prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych, radiu, telewizji, na nośnikach OOH. Kampanię opracowała agencja 72andSunny Amsterdam, przy współpracy z konsultantami z londyńskiej agencji Blurred.

Coca-Cola zaznacza, że przygotowała długotrwały program działań na poszczególnych rynkach, które potrwają do 2021 roku. Są to m.in. działania digital oraz wspieranie partnerów HoReCa, czyli hoteli, kawiarni i restauracji w dzieleniu się know-how w zakresie tworzenia własnego przekazu reklamowego.

(IKO, 31.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.