Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grayling Poland odpowiada za wprowadzenie marki odzieżowej Primark

Primark to wywodząca się z Irlandii międzynarodowa marka odzieżowa (fot. materiały prasowe)

Marka odzieżowa Primark rozpoczęła współpracę z agencją Grayling Poland, która wesprze wejście sieci na polski rynek.

Agencja została wyłoniona w przetargu. Primark przygotowuje się do otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, co ma nastąpić wiosną. Grayling Poland opracowuje koncepcję kreatywną oraz organizację tego wydarzenia. Po za tym agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji Primark w Polsce, obejmującej komunikację korporacyjną, lifestylową i produktową, w tym prowadzenie biura prasowego.

Primark to wywodząca się z Irlandii międzynarodowa marka odzieżowa oferująca także kosmetyki i wyposażenie domu.

(MNI, 19.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.